Ny og motiveret.

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Ny og motiveret.
Sikke en dejlig side det her er...
jeg har virkelig fundet glæden ved at tælle kalorier. det er jo sjovt!!!

jeg hedder Sandra, er 21 år, og har 2 børn. med dem fulgte et par kilo for meget.
så nu skal jeg i første omgang tabe 11 kg, så jeg kommer ned på den vægt jeg havde før jeg blev gravid med nr 2. også vil jeg gerne ydligere tabe 5 kg.
eller vægten er ikke så vigtig med det sidste, barre mave-dellen forsvinder.
Jeg begynder til spinning på torsdag, leverer min søn i BH hver dag (en tur på i alt 2.5 km.)
og finder igen løbeskoene frem når vejret er til det.

Jeg er super motiveret, og glæder mig til at læse lidt i forumet, og hilse på jer andre...

knus sandra (der allerede har tabt 2 kg på en uge)
14 år8. januar 2010 kl. 09:05
re: Ny og motiveret.
Hej Sandra
Juhuu!! der er fuld motivation over dig, hvor lyder det godt med al den motion du har sat dig for. jeg har "fundet" løbeskoene i skabet og dem skal jeg have på i dag og jeg må lægge ud med de første km idag, jeg er dog sikker på at jeg også må gå nogle gange
Ha en skøn dag
KH
Birgitte
14 år8. januar 2010 kl. 10:03
God Løbe tur.

hehe... ja, nogle gange kan man ikke heeelt holde til atløbe det man tror man kan....
Jeg var ved at dø af grin da min mand var SIKKER på at han kunde løbe 2 km uden at stoppe første gang. han var SÅ skuffet da han kom hjem ;)
14 år8. januar 2010 kl. 12:00
Super fedt ; ) bare på med vanten og det er da allerede en god tur du er ud epå om morgen med de 2,5 km ; )
14 år8. januar 2010 kl. 16:21

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...