#1 af Geneve (slettet)
Ny i dette forum
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Geneve (slettet)
Ny i dette forum
Jeg er ny herinde og skal til at finde ud af hvordan denne site fungerer. Jeg er 48, arbejder på kontor, og skal smide 20 kg. hvis jeg skal ned på en god vægt jvf. BMI tabellen. Jeg håber, jeg kan holde mit løfte til mig selv om at komme til fitness 3 gange om ugen.. Det vil jeg mene er et realistisk mål.
14 år4. januar 2010 kl. 15:02
solstråle1974
re: Ny i dette forum
Hej og velkommen ; )
kn
Maria
14 år4. januar 2010 kl. 15:33
Sign (slettet)
Held og lykke...
14 år4. januar 2010 kl. 20:42
Birgitte64 (slettet)
Hej
Jeg er også ny herinde, og skal ligesom dig tabe 18-20 kg, Det vigtigste er jo at jeg/vi har taget os sammen til dette noget store projekt, men jeg har gjort det før og ved at det kan lykkedes. At kg så har sneget sig på igennem de sidste 2 år er jo bare så surt og ikke særligt sundt....bob bob!!!!
Jeg skal også ha løbeskoene igang igen og satser også som dig 3 gange om ugen. Håber vi kan snakke lidt sammen undervejs
Hilsen
Birgitte
Jeg er også ny herinde, og skal ligesom dig tabe 18-20 kg, Det vigtigste er jo at jeg/vi har taget os sammen til dette noget store projekt, men jeg har gjort det før og ved at det kan lykkedes. At kg så har sneget sig på igennem de sidste 2 år er jo bare så surt og ikke særligt sundt....bob bob!!!!
Jeg skal også ha løbeskoene igang igen og satser også som dig 3 gange om ugen. Håber vi kan snakke lidt sammen undervejs
Hilsen
Birgitte
14 år7. januar 2010 kl. 13:08
bruger slettet
Hej jeg er også ny i dette forum, jeg har desværre ikke den store opbakning nogen steder fra og har derfor fundet denne side hvor jeg kan finde motivaion og finde opbakning. det der fik mig til at indse at det var til til at komme af med de overflødige kilo var til dels at jeg fornylig aborterede, og så til dels at min mor lige har fået konstateret diabetes type 2. nu vil jeg vise alle omkring mig at jeg godt kan smide det overflødige. det bliver en kamp men jeg er klar til det.
14 år7. januar 2010 kl. 14:03
solstråle1974
Kan se i din tråd at vi efterhånden er nogle stykker der skal smide mange kg. så skriv i forrummet , så vi alle kan hjælpe og opmuntre hinanden ;)
Kn
Maria
Kn
Maria
14 år8. januar 2010 kl. 00:29
Geneve (slettet)
Tak for din velkomst. Jeg glæder mig til at komme rigtig godt igang med dette projekt. Hvordan går det hos dig ??
Lene
Lene
14 år8. januar 2010 kl. 18:49
Geneve (slettet)
Tak skal du have og i lige måde.
Lene
Lene
14 år8. januar 2010 kl. 18:51
Geneve (slettet)
Hej Birgitte,
Har du fået gang i løbeskoene. Jeg er lige selv kommet hjem fra træning og sidder bare og flader ud. Glæder mit til at se, hvornår jeg kan se nogle resultater :=). Go`Weekend, Lene
Har du fået gang i løbeskoene. Jeg er lige selv kommet hjem fra træning og sidder bare og flader ud. Glæder mit til at se, hvornår jeg kan se nogle resultater :=). Go`Weekend, Lene
14 år8. januar 2010 kl. 18:53
Geneve (slettet)
Hejsa.. det lyder til at du haft nok at se til. Håber dit projekt vil lykkes for dig. Det gælder "bare" om at hænge i længe nok. Nemme sagt end gjort, så vi må bare støtte op om hinanden. Go` weekend, Lene
14 år8. januar 2010 kl. 18:56