#2 af bruger slettet
Kender I de dummer kommentarer ??
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: Kender I de dummer kommentarer ??
Nej jeg kender det ikke selv... men jeg kan godt forstå du er ked af det, din mand burde støtte dig og måske have sagt det på en mere konstruktiv måde, at han synes ikke du burde spise slik - og så tilbyde dig noget andet - måske en go' snak om det at blive slank og om hvordan han ville kunne hjælpe dig.
Tja - tilgiv ham og tag en snak med ham - fortæl hvor meget han sårer dig.
Knus
Anom
Tja - tilgiv ham og tag en snak med ham - fortæl hvor meget han sårer dig.
Knus
Anom
15 år2. januar 2010 kl. 08:45
Noire (slettet)
re: Kender I de dummer kommentarer ??
Er enig i Anom's svar, men ville indrømme at jeg selv ville blive pisse sur og ked af det.
Jeg tror det er vigtigt at du for sagt fra og fortalt ham at det gør dig rigtig ked af det
Jeg tror det er vigtigt at du for sagt fra og fortalt ham at det gør dig rigtig ked af det
14 år6. januar 2010 kl. 23:25
Ja, jeg fik lige lyst til at skrive det ; ). Dagen på dagen - og da ungerne endelig kom i seng havde jeg for en gangs skyld lyst til slik, og det er ikke så tit jeg spiser det - så siger manden " du æder hele tiden og du bliver bare tykkere og tykkere " Fedt nok,
han havde sku´ ikke set at jeg ikke havde spist så meget i løbet af dagen, så der var plads til den smugle jeg havde tænkt mig at spise -
Jeg blev så sur at jeg gik ind i soverværelset og så resten af filmen derinde, men jeg var glad for at jeg sagde fra , normalt ville jeg bare havde gået ind og været skuffet og sur og ked af det,
skulle lige ud med det, så jeg får det ud af kroppen ; )
tak ;)