#2 af bruger slettet
GODT og SLANKT 2010
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: GODT og SLANKT 2010
I lige måde.. Og Godt Nytår til ALLE..
Ja vi skal nå målene.. vi skal være lykkeligere og gladere for vores helbred og kroppe.. og vores liv..
Ja vi skal nå målene.. vi skal være lykkeligere og gladere for vores helbred og kroppe.. og vores liv..
15 år31. december 2009 kl. 08:27
Stronger (slettet)
Tak og i lige måde!
Jeg er helt bestmet enig i, at 2010 bliver året hvor vi når vores mål! Jeg nåede det desværre ikke i 2009 alligevel pga. jeg blev gravid, nåede at tabe 18 kg inden, hvilket jeg jo er lykkelig over! Så derfor må 2010 blive året hvor jeg når mit mål med hensyn til vægten!
Godt nytår allesammen!
Jeg er helt bestmet enig i, at 2010 bliver året hvor vi når vores mål! Jeg nåede det desværre ikke i 2009 alligevel pga. jeg blev gravid, nåede at tabe 18 kg inden, hvilket jeg jo er lykkelig over! Så derfor må 2010 blive året hvor jeg når mit mål med hensyn til vægten!
Godt nytår allesammen!
15 år31. december 2009 kl. 14:37
Maddie (slettet)
Ja, godt nytår til alle her på Madital.
Selv håber jeg at kunne tabe ca 15 kg - før en rejse til Østen i efteråret.
Selv håber jeg at kunne tabe ca 15 kg - før en rejse til Østen i efteråret.
15 år31. december 2009 kl. 16:02
solstråle1974
Tak og i lige måde ; ).
Håber og tror på at dette er året hvor jeg igen kommer ned i vægt og holder det - Mine mål for i år er ikke bare at tabe mig, men at stå mere oprejst for mig selv og tror mere på mig selv ; ).
Så seje gutter og gutteinder - keep up the good work. ; ).
Knus
Maria
Håber og tror på at dette er året hvor jeg igen kommer ned i vægt og holder det - Mine mål for i år er ikke bare at tabe mig, men at stå mere oprejst for mig selv og tror mere på mig selv ; ).
Så seje gutter og gutteinder - keep up the good work. ; ).
Knus
Maria
15 år2. januar 2010 kl. 01:43
Belfast (slettet)
Jeg er også med på at 2010 bliver et lettere år...om jeg når mit mål ved jeg ikke med det er helt sikkert at jeg når mit delmål som er 75 kg.
Jeg er startet op igen idag efter en alt for hård jul og nytår dvs +3 kg.
Jeg tager det som en ny start på et nyt liv :0)
Jeg er startet op igen idag efter en alt for hård jul og nytår dvs +3 kg.
Jeg tager det som en ny start på et nyt liv :0)
15 år2. januar 2010 kl. 11:48
Agneta
Tak og i lige måde til alle jer. Jeg startede her i januar 2009, og havde tabt mig 8 kg til sommerferien, og var rigtig glad og tænkte det her kan jeg bare holde og nu mangler jeg bare de sidste 10 kg...Desværre gik det i fisk pga, min mors dødsfald, stress på arbejdet og stor fyringsrunde på mit arbejde hvor jeg røg med - jeg må indrømme at jeg orkede ikke tænke på vægttab....spiste bare et eller andet....Så nu har jeg taget de 8 kg på igen, og starter så forfra idag. Topmotiveret og parat til at nu skal det være....:-) Glæder mig til at høre hvordan I andre griber det an, og blive inspirereret.
hilsen fra Hvidovre
hilsen fra Hvidovre
15 år3. januar 2010 kl. 21:07
Agneta
Hej Maria,
tak for dit indlæg i min dagbog:-)
hilsen Agneta
tak for dit indlæg i min dagbog:-)
hilsen Agneta
15 år3. januar 2010 kl. 21:11
I det kommende år SKAL og VIL vi nå vores mål.
Er der nogen der ikke er enig i det ?????
Et stort knus og lykke til jer søde, sjove, seje "tøser"