Mandagsvejning! d. 27/12

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Mandagsvejning! d. 27/12
Ja nu starter jeg altså tråden alligevel. Selvom der nok ikke er mange der har turdet stå på vægten i morges efter juleorgiet. Jeg tog alligevel springet, og har taget 500g på den sidste uge. Men det kunne have været meget værre.

Glædelig bagjul til jer alle.
15 år27. december 2009 kl. 09:38
re: Mandagsvejning! d. 27/12
haha....flot... opdagede lige at det var søndag idag! Det er ikke sådan at holde styr på dagene når man har fri!

Well well.... vi ses i morgen i stedet
15 år27. december 2009 kl. 10:29
Hej jeg har valgt at holde mig fra vægten indtil efter nytår.. vil kun have chokket 1 gang.. Ved det er gået lidt galt.. men så klør jeg på efter nytår..

15 år27. december 2009 kl. 11:03
Her står den på 88 kg lige som før julen. Så det er jeg glad for. Synes det er dejligt julen er overstået, og vi nu kan se frem af, mod vores kommende nye kroppe. Glæder mig sådan til det nye år.

Glædelig jul allesammen! Og pas nu på til nytår ikke at drikke for meget, skyde jer selv af eller hvad der nu ellers kan ske! Her bliver den stille og rolig, da vores lille pige kun er 2 uger i dag, og en vild nytårsfest ikke ville være på sin plads. Så der er ikke flere fælder for mig i julen og nytår! Så nu står den bare på SUND MAD!!!!!!!!!
15 år27. december 2009 kl. 12:01
Ha ha - troede lige at der var en dag, hvor jeg ikke vejede mig ; )
måtte lige kikke i kalenderen efter overskriften ; )

men i morgen er jeg med ;)
15 år27. december 2009 kl. 21:14
Hej.
Jeg er ny på denne side, min veninde og jeg har aftalt at nu er det på tide at smide nogle kg.
Vi starter efter nytår, så jeg vil meget gerne "deltage" i vejningen, så jeg skal stå til ansvar overfor flere.
Jeg har aldrig kunnet gennemføre et vægttab, men nu skal det være.
Håber på at finde en masse inspiration og støtte herinde.
15 år27. december 2009 kl. 23:18
re: Mandagsvejning! d. 28/12
Hej alle mandagsvejere.
Jeg vil rigtig gerne være med. Jeg er en mor til to som altid lige har været lidt overvægtig. Jeg har regnet ud på diverse statistikker at jeg som minimum skal veje 68 kg.(165cm) Dvs jeg skal tabe mig ca 12 kg. Har siden august tabt mig fra 83 til ca 80 via kost. Jeg har nu købt kort til fitness. Mit mål over jul og nytår er som minimum at holde min vægt.

Mit vægttab har i den sidste uge været fra 80,4 til 79,8 altså 600 gram. Jeg har også tænkt en del på hvad jeg har spist samt trænet 3 gange. Er ret stolt.
15 år28. december 2009 kl. 05:57
Hej Alle! Ja så blev det mandag, og jeg prøver igen. I morges sagde vægten 90,7, så min vægtøgning på den sidste uge er kun på 200g. Det er jeg sørme glad for.
Jeg begynder at kunne se enden på mit første delmål som er 89kg d. 21/1-10. Har aldrig nået et delmål før herinde, så det ville bare være en sejr. Håber i alle har haft en fantastisk jul.
OG til Kaso og Frk Esbjerg - Vi har altid plads til flere i mandagsvejegruppen! :-)
15 år28. december 2009 kl. 07:51
Jeg hopper også med på en mandagsvejning!

Idag 76,3

Mit mål er at ramme 65kg d. 1/4-00, så det giver mig ca 1600kcal at lege med om dagen, så det burde lade sig gøre :)

Har været på 'kur' i 2 dage nu, og det føles allerede som 20. Det er svært at omstille sig psykisk midt her i juleferien, men da jeg ramte 77 i lørdags fik jeg bare nok! Jeg har ellers ligget omkring de 73kg i et år +/-, men NU skal det altså være.

Tabte mig fra 92kg til 72 kg i januar til maj 2008, så nu tager jeg lige de sidste 12kg med, så jeg kan ramme mit mål!

Hurra for endnu en dag hvor jeg tager kontrollen!
15 år28. december 2009 kl. 10:01
Så var jeg på vægten for første gang meget længe - og hold da op, der er ikke noget at sige til, at bukserne strammer. 87,1
Det er den højeste vægt, jeg nogensinde har haft ....bortset fra, da jeg var gravid med mit sidste barn. Så jeg er i hvert fald motiveret for at få tabt nogle kg og få slik og kager elimineret helt og fuldstændig fra kosten.
Nu sidder jeg med en kop Rooiboste og overvejer en strategi for det kommende år.

Maddie
15 år28. december 2009 kl. 10:03

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...