MANDAG - 21/12 - ugevejning

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

MANDAG - 21/12 - ugevejning
* Rigtig God Jul * & * Godt Nytår *

Min vægt vil ikke flytte sig - jeg er tilbage første mandag i det nye år.

Held og lykke til jer alle.. vi ses..
15 år21. december 2009 kl. 07:08
re: MANDAG - 21/12 - ugevejning
Jeg er godt nok ikke direkte på kur endnu, men spiser bare fornuftigt, da jeg næsten lige har født og ammer. Jeg har i denne uge tabt 2 kg!

Og glædelig jul allesammen!
15 år21. december 2009 kl. 07:37
90,7.... -400g i den sidste uge. Har vist også slækket lidt på kravene til mig selv, og så har jeg afleveret eksamensopgave, hvilket har været ret presset. Men er egentlig tilfreds. Havde en veninde på besøg jeg ikke har set i et par mdr, og hun sagde straks at jeg havde tabt mig. Det er jo rart at få af vide.

Glædelig jul og godt nytår til alle! Må jeres nye år bringe masser af slankemad, og sundhed. :-)
15 år21. december 2009 kl. 08:15
-1,5 kg. så det er jeg meget lykkelig for, da jeg har spist lidt mere usundt i uge op til i dag.

Rigtig godt nytår til jer alle . jeg skriver stadigvæk herinde, så jeg håber at flere af jer stadigvæk kommer ind og er aktive

kn

Maria
15 år21. december 2009 kl. 09:25
Jeg springer over ugevejningen, da mit mål pt er at vedligeholde min vægt.
Det mål gælder indtil lige efter nytår, så sætter jeg mig et nyt vægttabsmål.
Men kan dog sige at jeg vejede mig i går, og havde tabt 500 gram, så min vægt sagde 75,5. Men det er også fint nok, for mit mål med at vedligeholde gælder jo over 2½ uge, så tab nogle dage, går at jeg fx kan spise konfekt til jul uden den store sårlige samvittighed. (selvfølgelig stadig med måde)
15 år21. december 2009 kl. 09:42
Jeg har taget 800g på efter weekenden og synes da ikke jeg gav den så meget gas igen men synes generelt at jeg tager meget på hver gang jeg drikker alkohol og så plejer jeg at være tilbage på forventet normalvægt tirsdag efter mandags spinning.
15 år21. december 2009 kl. 11:29

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...