Vand fra morgenstund sætter forbrændingen op?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Vand fra morgenstund sætter forbrændingen op?
Jeg synes at have læst/hørt at hvis man drikker vand lige når man står op, så sætter man forbrændningen op. Er der nogen der har læst eller hørt det samme og om ved hvor meget man skal drikke for at det sætter forbrændingen op?
15 år19. december 2009 kl. 05:37
re: Vand fra morgenstund sætter forbrændingen op?
Jeg har hørt i forbindelse med banan-kuren at man skal starte dagen med to store glas vand med stuetemperatur og en banen, for at opnå den optimale forbrænding resten af dagen...
15 år19. december 2009 kl. 08:45
Jeg har ikke hørt om det , men har faktisk kunne mærke at jeg har mindre lyst til slik og mad når jeg starter dagen med et par glas vand og så når man hurtigt op på de 2 l væske om dagen ; ).

Kn
Maria
15 år19. december 2009 kl. 09:27
Øv så når man altid drikke ½ liter vand når man vågner, så kan man ikke bruge det som ekstra kick :)
15 år20. december 2009 kl. 03:57
Det har jeg i hvert fald læst et sted. Men kunne bare ikke finde det igen. Men tror i hvert fald ikke det skader at gøre, som en skriver med man spiser mindre i løbet af dagen! Så fortst endelig!
15 år20. december 2009 kl. 06:41
Vand skader i hvert fald aldrig... Så der er jo ikke noget at tabe ved at prøve. Andet end vægt hvis man er heldig ;)
15 år20. december 2009 kl. 22:32

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...