Nærmer mig mit delmål

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Nærmer mig mit delmål
Jeg ville gerne inden nytår have smidt x antal kg. Og jeg er kun 1,1 kg fra. Jeg har spist enomrt dårligt her den sidste periode, meget chokolade og små og få portioner mad. Så selvom mit kcal indtag har været lavt, har det heller ikke været sundt for mig. Så det er en lidt bitter sød fornemmelse. Håber dog stadig at jeg når mit delmål til nytår :)
15 år19. december 2009 kl. 01:13
re: Nærmer mig mit delmål
Det er da flot du er så tæt på dit delmål, trods der er røget lidt forkert ind. Hvis du når det er det super flot, hvis ikke du når det helt, så husk at klappe dig selv på skulderen alligevel, at du kom så tæt på! Man skal ikke blive træt af ikke at nå sine delmål, men blive glad for at komme så tæt på det.

Men jeg tror på du kan nå det endnu.... HEP HEP HEP :-)
15 år19. december 2009 kl. 05:34
Tror du nok skal nå det, tænk på hvilken sejre det vil være at skrive det herinde og god motivation for os andre , så klø på vi hepper på dig

Kn

Maria
15 år19. december 2009 kl. 09:33
HAvde stadig tabt mig til morgen, men pga min kæreste havde tømmermænd (verdens dårligste undskyldning) Så har jeg spist pizza, pommes frites, drukket cola og spist snold. SÅÅÅÅÅÅÅÅK hvor er det åndssvagt.

Gode ting: Spiste kun 3/4 pizza og en lille smule pommes frites, resten smed jeg ud. Udaf 3 liter cola han havde købt drak jeg to små glas. Så jeg har holdt (lidt) igen. Men imorgen er det bare op på hesten igen, men hvor er det fjollet at det er så svært at holde. Jeg er så syg samtidig, så har ingen energi, det hjælper heller ikke.

Men spark mig lige venligt bagi :)
15 år20. december 2009 kl. 03:53
Sender et venligt spark i røven afsted!

Du skal ikke tage det så tungt. Det er flot du trods alt ikke spiste alt det hele, og drak en masse cola! Her i julen kommer vi jo til at tage nogle valg alligevel! Sådan vil det være gennem resten af livet. Så jeg synes at når det nu skulle være, vaglgte du den gode løsning med ikke at spise det hele op!

Bare klø på igen!
15 år20. december 2009 kl. 06:45
jeg håber at din kæreste sætter pris på at du ofrer dig - og at hans tømmermænd forsvandt. Du har ret i at det var fjollet : hvorfor skulle du være ond ved dig selv fordi han havde drukket for meget? godt at du fik stoppet. ;O)
15 år20. december 2009 kl. 16:55
Som du faktisk også selv skriver så ser du positivt på det og det er fedt at læse samt dejigt at du ikek bruger resten af tiden på at dunke dig selv i hovedet - keep up og flot at du "styrede " dig og faktisk begrænset dit indtag f.eks. i forhold til hvad men ellers plejer at styr ei kæften når man ikke tænker over det ( kender det selv ; ) ).

Har selv lige haft en åndsvag weekend ( manden kom hjem med en lille sæk "julegave " jeg var så selvfølgelig så dum at skulle se hvad der var i FYLDTE CHOKOLADER - øv så blev man jo nødt til at smage , man ville jo ikke byde mand og unger noget der ikke smagte godt vel.............. fløjter*
15 år21. december 2009 kl. 01:49

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...