#2 af solstråle1974
Kvindeløb, hvem vil med ?
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+solstråle1974
re: Kvindeløb, hvem vil med ?
Glemte at skrive at det foregår i kbh. kl.: 18:00
og plejer at være dejligt.
og plejer at være dejligt.
15 år15. december 2009 kl. 21:48
bruger slettet
Jeg vil måske godt være med... Der er bare så lang tid til at jeg slet ikke aner om jeg er på ferie eller hvad der sker lige den dato.. Men hvis jeg er hjemme, så kunne det sikkert være hyggeligt :-)
Ved godt at jeg ikke er en 10+'er men jeg håber at jeg må være med alligevel :-)
Hvem arrangerer det? Og koster det noget at deltage?
Jeg deltog i Urban-løbet her i sommers, tror jeg gav omkring 200kr for det, men så fik jeg også en smart løbe t-shirt med xD
Ved godt at jeg ikke er en 10+'er men jeg håber at jeg må være med alligevel :-)
Hvem arrangerer det? Og koster det noget at deltage?
Jeg deltog i Urban-løbet her i sommers, tror jeg gav omkring 200kr for det, men så fik jeg også en smart løbe t-shirt med xD
15 år15. december 2009 kl. 21:54
solstråle1974
Løbet den 21/6 er en mandag.
Det koster 160,- kr. pr. deltager og man får Gavepose og T-shirt
Alle deltagerne får en flot specialdesignet løbe T-shirt og en gavepose med sponsorprodukter. ( plejer at være meget lækkert )
Jeg laver en samlet tilmeldelse, da vi¨så får samme løbenr. i samme serie og skal starte samtidig ; ).
Det koster 160,- kr. pr. deltager og man får Gavepose og T-shirt
Alle deltagerne får en flot specialdesignet løbe T-shirt og en gavepose med sponsorprodukter. ( plejer at være meget lækkert )
Jeg laver en samlet tilmeldelse, da vi¨så får samme løbenr. i samme serie og skal starte samtidig ; ).
15 år16. december 2009 kl. 14:50
Sign (slettet)
Jeg er tilmeldt... Men vil meget gerne være med i hygge bagefter samt evt træning op til :-)
Jeg har været optimistisk og tilmeldt mig 10 km :-)
Jeg har været optimistisk og tilmeldt mig 10 km :-)
15 år16. december 2009 kl. 19:21
solstråle1974
rigtig godt og det med hygge kan vi sagents finde ud af ; )
Jeg kommer fra Stevns af men køre gerne for sådan ting - køre altid elsker at komme ud ; )
Jeg kommer fra Stevns af men køre gerne for sådan ting - køre altid elsker at komme ud ; )
15 år16. december 2009 kl. 20:39
Sign (slettet)
Super initiativ... Stevns som I stevns syd for Køge??? - Bor selv i Kbh men skulle du have lyst til at komme til byen for en løbetur finder vi ud af det :-)
Kan se vores mål er meget ens... :-)
Kan se vores mål er meget ens... :-)
15 år17. december 2009 kl. 00:23
solstråle1974
Ja Stevns syd for Køge og tak for tilbuddet og en løbetur kan alle trænge til ; ). - Jeg køre gerne til Kbh. det er som en tur til Køge, det tager ca. 15-20 min mere, men kørsel generelt er ikke det store for mig , det vigtigste er hygge, godt selskab og nye spændende ting ; ) -
Kn
Maria
Kn
Maria
15 år18. december 2009 kl. 22:38
Jeg tænkte på som en motivations mål, så kunne vi deltage i kvindeløb den 21/6 -2010. man kan vælge imellem 5 og 10 km.
og det er ok at gå ruten, så alle kan være med.
nogel der har lyst , så vil jeg gerne stå for tilmeldingen og evt. lidt godt at spise bagefter ( i ved på et tæppe og så en lille madkurv ) jeg tænke på flute, laks så det er let, light og delicious.
Hvis der er nogle mænd der også gerne vil være med til det sociale er de velkommen for min skyld ; ).