#1 af bruger slettet
Ugevejning MANDAG 14/12
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
Ugevejning MANDAG 14/12
jeg er under 100 - yes yes
15 år14. december 2009 kl. 07:40
Magia (slettet)
re: Ugevejning MANDAG 14/12
Wow - godt gået!
91,1 idag. Har tabt 300g i den sidste uge. Men det er helt acceptabelt da jeg var til julefrokost torsdag, og efterfølgende fik tømmermændsmad fredag. Har endnu ikke helt opgivet at nå under 90 til jul, må bare lige gi den en skalle den næste uge. :-)
Nu kun halvanden uge til jul. Lidt bonus info. HAr læst et sted hvor de har udregnet calorie-indholdet i en traditionel julemiddag alt inkl. ca 2200 cal. Lidt at tænke over.
91,1 idag. Har tabt 300g i den sidste uge. Men det er helt acceptabelt da jeg var til julefrokost torsdag, og efterfølgende fik tømmermændsmad fredag. Har endnu ikke helt opgivet at nå under 90 til jul, må bare lige gi den en skalle den næste uge. :-)
Nu kun halvanden uge til jul. Lidt bonus info. HAr læst et sted hvor de har udregnet calorie-indholdet i en traditionel julemiddag alt inkl. ca 2200 cal. Lidt at tænke over.
15 år14. december 2009 kl. 08:58
Belfast (slettet)
Jeg vejer det samme som sidst så nu tager jeg virkelig fat i denne uge... jeg er startet ud med nupo og regner med at bruge nupo til morgen middag mellem og så alm aftensmad... så må vi se hva vægten siger næste mandag!!!
Go uge til alle
Go uge til alle
15 år14. december 2009 kl. 09:18
solstråle1974
vægten viste 98,5 kg, så jeg har tabt 500 g siden sidst og har også været en julefrokost igennem Lørdag, så forhåbentligt står den på mindre i næste uge , vil ihvertfald kæmpe for det ; ).
Godt gået at du er kommet under de 100 kg. og til jer andre også
håber på gode tal for os alle i næste uge
kn
Maria
Godt gået at du er kommet under de 100 kg. og til jer andre også
håber på gode tal for os alle i næste uge
kn
Maria
15 år14. december 2009 kl. 14:14
Louise79 (slettet)
Jeg har sprunget vejningen over idag, men var på vægten igår, og vægten sagde 76,6 - det samme som sidste mandag.
Torsdag sagde den 76,3, men tror det har noget at gøre med min cyklus bl.a..
Torsdag sagde den 76,3, men tror det har noget at gøre med min cyklus bl.a..
15 år14. december 2009 kl. 17:27
angelique (slettet)
Igår sagde vægten 63,8 og altså ingen ændring siden sidste uge. Imens har vægten dog svinget en del især opad selvom jeg har været i kcal underskud hver dag - mega frustrerende.
Men så idag efter en gang spinning, min krop skal åbenbart have hård motion før der sker noget - dette er ik første gang, så smed den lige 800g så jeg nåede mit første delmål lidt forsinket i forhold til den gamle plan men 2 dage før deadline i den nye.
Hurraaaaaa - det er bare aldrig sket før at jeg har nået et mål. Så nu er næste delmål 1,5 frem til nytårsaften. Bare for ikke at ligge på den lade og så være bare en smule realistsik og give min krop en lille bitte chance for at kunne følge med.
Held og lykke til alle :)
Men så idag efter en gang spinning, min krop skal åbenbart have hård motion før der sker noget - dette er ik første gang, så smed den lige 800g så jeg nåede mit første delmål lidt forsinket i forhold til den gamle plan men 2 dage før deadline i den nye.
Hurraaaaaa - det er bare aldrig sket før at jeg har nået et mål. Så nu er næste delmål 1,5 frem til nytårsaften. Bare for ikke at ligge på den lade og så være bare en smule realistsik og give min krop en lille bitte chance for at kunne følge med.
Held og lykke til alle :)
15 år15. december 2009 kl. 06:46