#2 af angelique (slettet)
Skal spise ude i aften :o/
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+angelique (slettet)
re: Skal spise ude i aften :o/
Jeg plejer at gøre lidt det samme som dig. Sørge for motion inden og efter og sørger for at spise lav kcal mad hele dagen så jeg ikke får så mange kcal men stadig ikke er sulten så jeg ikke over spiser om aftenen. Når jeg så er ude og spise så prøver jeg osse at få så mange grøntsager på tallerkenen som muligt og prøver at sige nej tak til brød, pasta og den slags. Synes dog at rødvin og drinks er der hvor jeg falder mest igennem. Nok fordi man skal stoppe efter et par styk for ellers tar den ene den anden :)
15 år13. december 2009 kl. 07:37
solstråle1974
gør også som dig - var til julefrokost i lørdags, hvor jeg i løbet af hele dagen kun spiste frugt og grønt og så drak meget vand, så til juelfroksoten spiste jeg kød og to glid tkartofler og meget grønt og så lidt dessert og så drak det jeg havde lyst til af drikkevarer , cult shaker osv.
15 år14. december 2009 kl. 14:18
solstråle1974
Hvordan gik det så ??
15 år16. december 2009 kl. 20:40
jeg har syndet lidt i denne uge med et par stykker chokolade osv. (det er jo december!)
-i aften skal jeg så mødes med et par rigtig gode kammerater til bowling, og bagefter skal vi spise ude. Jeg regner med, at det bliver noget kinesisk.
Jeg prøver at ligge på 12-1400 kcal dagligt.
Før jeg skal mødes med dem, skal jeg motionere en time, og jeg har tænkt mig at holde mit kcalindtag på et absolut minimum hele dagen. Jeg skal jo stadig have noget at spise.
Jeg tænker dette som maden i dag:
morgenmad (er spist) havregrød på vand med en pære og 11 mandler
Mellemmåltid: 2-3 gulerødder
Frokost: En varm grøntsagsret (ca 100 kcal pr 100 gram)
Mellemmåltid: 2-3 gulerødder
Lyder det ikke meget fornuftigt? Hvad gør I andre, når I skal ud at spise?