DEN GODE JULUMÅNED

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

DEN GODE JULUMÅNED
Jeg har vedtaget, ikke at ville tabe mig, eller komme mig i december måned.

Jeg vil ikke snydes for alt den gode julemad, men som sagt heller ikke tage på, jeg spiser af alt, men med måde.

Jeg vejer mig hver morgen, så jeg er klar til at holde munden lukket, hvis vægten skulle stige.

Jeg har indtil nu tabt mig, i denne måned men kun nogle hundrede gram, jeg har i forvejen tabt 10 kg siden juli.

Hvad siger i ? er der nogle der gør det samme eller forsager i alt ????

Jule hilsen
Thodde
15 år9. december 2009 kl. 13:41
re: DEN GODE JULUMÅNED
JULEMÅNED skulle der have stået
15 år9. december 2009 kl. 13:43
Skægt det havde jeg også gået og tænkt på.

Nej jeg vil også spise de ting jeg virkelig har lyst til og så kompensere på en anden måde.

Sørger for stadigvæk at spise velovervejet og sundt det meste af tiden og hvis jeg ved at jeg skal ud vil jeg spise mindre i løbet af dagen så jeg kan spise det jeg har lyst til om aften.

Det er jo et flot vægttab du har lavet indtil nu, så hvis vi bare støtter og motivere hinanden herinde, så skal det nok gå ; )
15 år9. december 2009 kl. 22:37
Ja, jeg tror det bliver for sur, slet ikke at nyde den gode mad, og dermed bliver risikoen for at falde rigtig i, og bare æde større.
Jule knus
15 år10. december 2009 kl. 18:57
Ja jeg tror også jeg er skruet sådan sammen at hvis jeg nægtede mig selv lidt af juleknasen og den fede julemad, så ville jeg falde i med et brag lige pludselig. Så for mig handler det om at få lidt af alt det som hører julen til og så sørge for altid at ha adgang til frisk-skrællede gulerødder o.l. som nemme snacks. Og julemiddagen vil blive suppleret med gode grøntsager også.
15 år14. december 2009 kl. 08:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...