#2 af solstråle1974
nogle der ser " De fede må svede ? " på Kanal 4 - Biggest looser
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+solstråle1974
re: nogle der ser " De fede må svede ? " på Kanal 4 - Biggest looser
Vil lige sige at det er positivt ment , det er jo helt vildt hvad de gennemgår - så hvis der var sådan et program som dette ville jeg gerne stille op for de taber sig ikke bare men gennemgår også en psykisk gennemgang og det tror jeg er super vigtigt ved så store vægttab ; )
15 år8. december 2009 kl. 22:44
Sannew (slettet)
Hey, Maria, hvornår er det? Jeg har altid gerne villet se the biggest looser, men troede ikke de viste det på danske kanaler.
Nu har jeg ikke set programmet, men jeg ved at der har været alle mulige former for journalistiske undersøgelser omkring det, så jeg tror, at det ville være kommet frem, hvis der var kosmetiske behandlinger involveret.
mht overskydende hud, så kommer der ikke så meget - eller noget? - hvis ens vægttab involverer MEGET træning.
Nu har jeg ikke set programmet, men jeg ved at der har været alle mulige former for journalistiske undersøgelser omkring det, så jeg tror, at det ville være kommet frem, hvis der var kosmetiske behandlinger involveret.
mht overskydende hud, så kommer der ikke så meget - eller noget? - hvis ens vægttab involverer MEGET træning.
15 år9. december 2009 kl. 07:41
solstråle1974
det er på den danske kanal 4 ( 4´ eren) og det kommer forskelligt o øjeblikket, de sender det 22:30 i går ( tirsdag ) og denne sæson er ved at være slut , de er 4 tilbage.
De har nu været der 15 uger og mange af dem har tabt sig over 100 pund ( 50 kg. ) og det var da der var gået ca. 10/11 uger og det er jo helt vildt så hurtigt at det kan gå¨, det gode er at de kan fokusere 100 % på vægttab, da det er svære at være derhjemme og skulle på arb, hente børn, lave mand osv. og samtidig kombinere det med vægttab, der er mange ting elementer der kan forstyrre.
De har nu været der 15 uger og mange af dem har tabt sig over 100 pund ( 50 kg. ) og det var da der var gået ca. 10/11 uger og det er jo helt vildt så hurtigt at det kan gå¨, det gode er at de kan fokusere 100 % på vægttab, da det er svære at være derhjemme og skulle på arb, hente børn, lave mand osv. og samtidig kombinere det med vægttab, der er mange ting elementer der kan forstyrre.
15 år9. december 2009 kl. 22:46
bruger slettet
Hej jeg syntes også det er et fedt program.. Der har været lavet en dansk/norsk/svensk version hvor de gennemgik det samme.. Dog var dog nogle pylrematroser som syntes det var sjovere at lege "jeg er ældst og bestemmer"
Dertil tror jeg ikke de får lavet noget kosmetisk.. De kan vel nærmest ikke nå det på de enkelte måneder de er hjemme og stadig skal tabe sig..
Dertil ses det hurtigere med huden når der trænes muskler, ved at huden så smyger sig deromkring og ikke hænger på fedtet..
Dertil tror jeg ikke de får lavet noget kosmetisk.. De kan vel nærmest ikke nå det på de enkelte måneder de er hjemme og stadig skal tabe sig..
Dertil ses det hurtigere med huden når der trænes muskler, ved at huden så smyger sig deromkring og ikke hænger på fedtet..
15 år10. december 2009 kl. 13:41
Frk Jakob (slettet)
Nej det tror jeg ikke. Man kan se at deres hud hænger lidt, men de træner jo helt vildt og så strammes huden altså mere op. De blvier jo heller ikke vildt slanke, som deres trænere, men bare mere alm. at se på end de var fra starten.
15 år17. december 2009 kl. 04:19
solstråle1974
glæder mig til at se finalen ved ikke om det er på tirsdag eller næste tirsdag, når man ser dem helt færdige så viser de mændene i bar eoverkrop og der er ikke et overskydende g fedt at se det samme gælder for kvinderne - Så det kunne godt betale sig at være med i sådan et program, for jeg syntes det trækker mod syd her hos mig ; )
15 år18. december 2009 kl. 22:35
Jeg må indrømme at jeg er til trash Tv, men jeg elsker altså at se Biggest looser - der omhandler mange overvægtige der skal tabe sig mest muligt, MEN ( hvis i har set programmet ) tror I at når de når finalen at de slet ikke har fået noget kosmetisk behandling ? fedtsugning el. operation af overskydende hud ?.
mange af deltagerne taber sig over 12 uger og de taber igennemsnit 6-7 kg. pr uge - det er jo helt vildt - jeg ved godt at de træner meget hver dag, men alligevel
hvad tror i ?? 9
K
Maria