op på dupperne ..............

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

op på dupperne ..............
Hej,

Jeg ved at jeg er ny her, men skal vi ikke have lidt mere gang i den på forummet 10+ ??. - Jo mere intressant vi gør forrummet jo mere motiveret bliver vi. - kom gerne med nogle emner som vi kan debattere, spekulere osv. over.

Jeg er ihvertfald meget intresseret i at få nogle gode vægttabsvenner/veninder herinde som også kan rykke en i den retning man nu trænger til ; )

Mange hilsner

Maria
15 år7. december 2009 kl. 22:16
re: op på dupperne ..............
Jeg er altid frisk på en lille snak om vind, vejr og vægttab.. PLus alle de ting som ikke lige falder derind over..

Et enme er psyken.. den syntes jeg vi skal meget mere ind på..
15 år8. december 2009 kl. 08:43
Det har du helt ret i og det er jo godt i et forum som dette, da man faktisk kan være ærlig over hvor meget man har lyst til at fortælle , det er jo ikke sådan at folk kan spotte en herinde på gaden.

Men du har helt ret i at spyken er et godt emne at tage fat på.

15 år8. december 2009 kl. 21:10
Jeg er også frisk på at debattere, jeg ryger alt for tit i et sort hul mht vægttab :) Desto mere der sker herinde, desto lettere er det at holde fokus :)
15 år19. december 2009 kl. 01:30
Det er en super god ide at få gang i debatten herinde, da det virkelig motivere folk når man ved der er andre der kæmper med en!

15 år19. december 2009 kl. 05:32
Når kæresten lokker med pizza, sodavand osv?? Hvad gør i så? Herhjemme lever vi generelt ret sundt og det er kun mig der ind imellem falder i og spiser noget snold. Men når han så, som idag har tømmermænd og skal have pizza så falder jeg i. Især fordi jeg var uforberedt pga sygdom og vi ikke rigtigt havde noget alternativ i huset Jeg VED at hvis jeg har fx noget kylling og frosne grøntsager så vælger jeg det frem for pizza. Men det var der bare ikke idag og jeg ved at jeg garanteret har taget 2 kg på. ØV øv. Hvorfor er det så svært at smide, men så let at tage på??
15 år20. december 2009 kl. 04:00
Ja ved du hvad, så var jeg selv faldet i også!

Jeg har simpelthen en aftale med manden om at det her mener jeg seriøst, så derfor skal han overhovedet ikke lokke med sådan noget. Så ved han, at hvis han har lyst, så kan han sige at han spiser ude i aften og så kører hen og spise pizza. Synes at man skal lave en regel med sin familie om at man mener det her seriøst. Så de netop ikke spørger om man vil have et stykke kage 3 gange..... De skal nok respektere det, man skal bare åbne munden og fortælle det. Det er mit bedste råd mod det ud oplevede, for jeg ville helt sikkert selv falde i! Men op på hesten igen!
15 år20. december 2009 kl. 06:40

åhh hvor jeg kender det - denne uge vi lige har været igennem - lorteuge - sjovt nok sad jeg og spiste brunch sammen med min mor og søn ( 4 år ) og hele tiden vidste jeg bare at det feder helt vildt, men prøvede at beherske mig og spiste frugten og lidt æg, en el. 2 små pølser og ½ toastbrød med ost og skinke . Pandekagen og resten fik sønnen vi delte sådan en brunch tallerken, så alt det han kunne lide det fik han ;) - vi kunne jo oprette en tråd med oplevelser over hvilke folk der kan finde på at lægge "fælder " overfor os - både positive og negative - laver straks en ; )

Knus

maria
15 år21. december 2009 kl. 01:55

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...