Fællesdag!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Fællesdag!
Hej.. Dette et forslag til alle dem der kunne tænke sig at være med.
Da vi alle mere eller mindre er i samm situation tænkte jeg på at lave en fælles dag i det nyt år hvor vi kan mødes.

Med tid og sted er det noget der kan aftales.

Men vil høre om der er nogle der kunne tænke sig at være med til dette?
15 år7. december 2009 kl. 13:03
re: Fællesdag!
Jeg synes det lyder som en rigtig sjov og super go ide :0)
15 år7. december 2009 kl. 14:29
Det lyder som en super, super hyggelig idé. Hvis stedet er inden for rimelig køreafstand fra mig, er jeg med :o)
15 år7. december 2009 kl. 14:56

Skægt jeg var ved at skrive det igår men jeg overvejede frem og tilbage om folk ville syntes at jeg var for meget, så dejligt at se en der trykker på send ; ). Jeg syntes det er en rigtig god idé. Jeg på på landet , så det at køre i bil for mig er som folk der bor i KBH der skal en tur ned af Strøget ; ) så det er ikke et problem for mig ; ).

Godt interativ

Jeg tænkte også på at det kunne være sejt at være med til et af de der kvindeløb til maj/juni/aug. måned så det kunne være et mål for os alle + at man behøver ikke at løbe man må godt gå de 5 kg. rundt og det er jo motion uanset hvad ; ). og er der mænd med så kan de komme med for at heppe på os ; ) bare så de ved at jeg ikke er feminist

knus

maria
15 år7. december 2009 kl. 16:03
Hej igen.. Rart jeg ikke er den eneste der tænker sådan.. Jeg er frisk på at det skal være hvor end i landet.. Togene kører da med rimelighed til alle steder i landet..

Er der nogen der har ideer til hvor sådan en dag skal holdes? Måske en dag på sjælland og en i jylland?

Jeg kommer selv fra vestjylland, men vil gerne tage afsted for at mødes med nogle dejlige mennesker...

Er der nogen der har forslag til sådan en dag? hvad skal den bestå af?
15 år8. december 2009 kl. 08:16
Er ny her, men derfor vil jeg da gerne være med alligevel :-)

Tænker umiddelbart Fyn, da det jo er cirka midt imellem det hele....er så selv fra Jylland, så ved ikke lige hvad der er af muligheder på Fyn, men det er der måske andre der er ??

15 år8. december 2009 kl. 08:26
Jeg er selv fra Sjælland men har ikke noget imod at tage til Fyn eller for den sags skyld til Jylland ;)

15 år8. december 2009 kl. 21:13
jeg foreslår sjælland, da jeg kommer fra bornholm.
15 år9. december 2009 kl. 09:04

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...