Nu har jeg meldt mig ind her igen, efter at have været væk herfra ca. 4 år og næsten 17 kg. siden - DESVÆRRE den forkerte vej. - Jeg har taget disse kg. på især efter jeg har fået bør, tror at jeg har haft en fødselsdeperession og når jeg har gået herhjemme på barsel har jeg bare hyggetspist når ungerne er kommet ud og har ikek fået taget mig særlig sammen til noget som helst -
Så jeg håber at jeg kan være et frisk pust for nogle og andre kan være det for mig
De bedste hilsner
Maria
15 år4. december 2009 kl. 22:04
biologi c
#2 af biologi c
re: Ny her ...
tillyke med sidst, hvor meget tabte du dig? 17kg? og hvor længe holdt du det? 4år? det er flot. når men velkommen tilbage,nu ved du jo hvordan man gør.
15 år5. december 2009 kl. 11:03
bruger slettet
#3 af bruger slettet
Hej Maria
Velkommen tilbage...... ja det er noget skidt at tage 17 kg på. Men der er hjælp at hente. Jeg ligger også omkring de 100 og SKAL ned i vægt - jeg ved godt at december er en skidt måned, med alle dens fristelser. MEN hvis vi starter i det små så er vi topmotiverede i januar hvor vi rigtig skal gå til den ikke ? Hvis du vil med så kan vi lave en tråd der hedder
NED PÅ 95 kg
Hvad si'r du til det Knus Anom
15 år5. december 2009 kl. 12:33
solstråle1974
#4 af solstråle1974
Det syntes jeg lyder som en rigtig god Idé og dejligt at have en af følges med.
Det jeg har gjort galt er at jeg simpelthen helt har glemt mig selv og jeg har bare trøstespist og spist usundt osv. Jeg kender godt til sunde madvarer osv. jeg vælger/valgte ( god detalje ikke ?? ; ) ) bare at tage de dårlige valg og så selvforstærke det med at banke mig selv oveni hovedet med dårlig samvittighed og så køre møllen bare..... Det er der sikkert flere der kender til.
Jeg er/ har været inde i den der ligegyldigehed omkring mig selv. Nu hvor jeg kikker tilbage så kan jeg se at jeg det sidste års tid har været ligeglad med hvordan jeg har taget mig ud ? ! Utroligt ville du have spurgt mig for 4 år siden havde jeg svorget at jeg aldrig ville have kommet derud hvor jeg er i dag og nu skal til at kæmpe mig tilbage med et vægttab på ca. 35 kg.
jeg vejer mig hver mandag, så jeg er spændt på hvad vægten siger i morgen og så vil jeg smide det tøj der bli er for stort ud med det samme jeg har konstateret vægttabet så er der ingen vej tilbage. Jeg har nemlig tøj nok som jeg ikke kan passe det ligger bare og venter på mig ; ).
Jeg glæder mig til at følges ad med jer andre herinde og jeg håber at også I vil være aktive herinde på forrummet så vi kan støtte hinaden
; )
Maria
15 år7. december 2009 kl. 01:46
bruger slettet
#5 af bruger slettet
Hej Maria
Jeg tror din "historie" lyder som mange andres, netop at skal være så meget for alle andre , så man glemmer sig selv. Jeg vil gerne være med på en mandagsvejning - plejer ellers at gå på vægten om onsdagen - synes det er bedre midt i ugen - men ok jeg vil gerne om mandagen. Op med humøret, vi skal nok nå vores mål. Jeg vil så gerne være nået et godt stykke ned i vægt til sidst i maj 2010.
MEN DET ER VEL NOK SVÆRT LIGE I DENNE TID. Jeg er med fra mandag d. 14 Knus Anom
15 år8. december 2009 kl. 11:34
solstråle1974
#6 af solstråle1974
Dejligt, jo flere vi følges jo mere har man lyst til at skrive noget motiverende herinde og klø på ; ).
Nu har jeg meldt mig ind her igen, efter at have været væk herfra ca. 4 år og næsten 17 kg. siden - DESVÆRRE den forkerte vej. - Jeg har taget disse kg. på især efter jeg har fået bør, tror at jeg har haft en fødselsdeperession og når jeg har gået herhjemme på barsel har jeg bare hyggetspist når ungerne er kommet ud og har ikek fået taget mig særlig sammen til noget som helst -
Så jeg håber at jeg kan være et frisk pust for nogle og andre kan være det for mig
De bedste hilsner
Maria