#1 af wasabbi (slettet)
Er der nogen der har prøvet Alli?
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+wasabbi (slettet)
Er der nogen der har prøvet Alli?
er der nogen der ved om det virker eller har noget erfaring med dette produkt, som skulle være med til at hjælpe med vægttabet
15 år3. december 2009 kl. 22:30
xony (slettet)
re: Er der nogen der har prøvet Alli?
jeg følger lige med her.. Har aldrig prøvet en slankepille, Nupo eller andre fancy præparater. Så det blir spændende at høre om..!
15 år4. december 2009 kl. 05:57
Belfast (slettet)
Der er en tråd måske under vægttab 10+ der hedder ALLI
Prøv at læs der der er en del der har skrevet så vidt jeg husker.
Prøv at læs der der er en del der har skrevet så vidt jeg husker.
15 år4. december 2009 kl. 09:17
wasabbi (slettet)
jeg har fundet det. tak for hjælpen
idag købte jeg selv alli og starter på mandag, så det glæder jeg mig faktisk til
idag købte jeg selv alli og starter på mandag, så det glæder jeg mig faktisk til
15 år4. december 2009 kl. 20:15
solstråle1974
Jeg har prøvet Alli og det virker som de virker. Je ghar ikke prøvet dem længere tid af gangen. - Men jeg fik engang taget en hvor jeg havde for spist for meget usundt - Det skal MAN IKKE GØRE , nøj hvor jeg var dårlig hele næste dag - jeg kastede og kastede op, så det skal man have for øje, så tag dem ikke hvis du f.eks. skal til julefrokost så spring hellere den dag over, så du ikke får ødelagt næste dag
15 år4. december 2009 kl. 21:56
bruger slettet
Jeg har også købt en pakke.. Det er dog længe siden og har taget dem løbende..Ikke 3 om dagen som man må men måske 2 de dage hvor jeg har taget dem. Har taget dem når jeg har vist jeg skulle være hjemme og ikke har skulle noget.. Bland dem ikke med alkohol og spis dem ikke sammen med julemaden. Det går bare ren galt og du ender med at ligge syg resten af julefrokosten (maden er ofte lidt federe på denne årstid)
Jeg har ikke haft det store angående diare og ingen opkast. Dog kan man blive mere deprimeret af dem.. Jeg regner med at starte på dem igen til foråret for at få det sidste igennem..
Jeg har ikke haft det store angående diare og ingen opkast. Dog kan man blive mere deprimeret af dem.. Jeg regner med at starte på dem igen til foråret for at få det sidste igennem..
15 år7. december 2009 kl. 12:50