Krise!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Krise!
Jeg mangler lige et skub i den rigtige retning.
Syntes det hele er gået lidt i stå.. Kæresten har forladt mig.. er blevet nød til at flytte ind hos mine forældre da jeg ikke har et sted og bo midlertidigt.. åhh syntes det er svært at styre kosten.. ville så gerne smide 1,6 kilo mere inden næste søndag.. men det ser bare så uoverskueligt ud..

Syntes ikke der er meget træst at hente så nu vender jeg mig mod jer.. PIV :(
15 år3. december 2009 kl. 09:29
.re: Krise!
Hej Marie
15 år3. december 2009 kl. 10:35
re: .re: Krise!
Hov vil gerne lige skrive lidt mere end bare Hej Marie.
Æv hvor kan livet bare være uretfærdig træls nogle gange!!!
Det kan være usandsynlig svært at fokusere på vægten når der er andre ting der fylder i ens liv...
Jeg tror det vil være lettere for dig hvis du giver dig lidt mere tid til dit vægttab og tid til lige at komme videre med din nye hverdag.
Vær ikke for hård ved dig selv og husk at vi nok skal bakke dig op herinde :0)
Hilsen Rikke
15 år3. december 2009 kl. 10:40
re: Krise!
Hej Marie

Her er et forslag til en kur mod piv og opgivelse:

1. Få fat i en dvd med kickboxing - JO! gør det, jeg lover at det hjælper. De fleste biblioteker ligger inde med Charlotte Birchows kickboxing, ellers find den i en videobutik eller i et aktikvariat. Hvis du har mulighed for det, så vil det være allerbedst hvis du får fat i Charlene Johnsons "Turbojam". Den kan fås på Amazon uk, og det er den bedste kickboxing dvd jeg har prøvet, men Charlotte Birchow kan gøre det.

2. Forbered et pitty party: det er faneme synd for dig, det er hårdt når kæresten svigter, du må gerne være ked af det!
Til pitty partiet skal du bruge: duftlys, en par dvd'er, fx slumdog millionaire, og the bucket list. Men hvad som helst der taler til følelserne. Du skal også bruge 1 liter isis is og noget god te.

3. Så afsætter du tid til at komme igennem krisen. Det er vigtigt, ikke noget med at gå og undertrykke det!
Sæt kickboxing dvd'en på og gå i gang. Som sagt, jeg lover det bliver godt. Forestil dig fx at du boxer på eks'en. Nej, det er ikke pænt at være hævngerrig, men det er godt at få det ud af systmet. Så lang ham et par upper-cutter. Ret et par spark mod hans ædlere dele.
Få din mor med, hvis du kan. Hun vil have godt af det.

Bagefter har du tabt et kilo (næsten i hvert fald), og så smider du dig på sofaen med et tæppe, drikker te og spiser is fra boxen - ikke noget med skåle, du har det hårdt, spis fra boxen - og isis-is gør ingen skade.

Fortsæt til du er igennem krisen...
15 år3. december 2009 kl. 10:47
Du skal bare kæmpe imod, ha rdu en fortrolig du kan ringe til når du har lyst til noget usundt ?? så ring til hende og så lige pludselig er der gået 10-15 min og så er trangen forhåbentlig gået over og du har fået tankerne på andre veje

Det kunne jeg også bruge engang imellem bare en man kan ringe til når det er ved at gå skævt
15 år4. december 2009 kl. 22:01
Tak for svarene.. Jeg mangler et netværk til hvis sådan noget sker..

Tror endda det rammer hårdede ved at mine forældre måske også ryger i en skilsmisse nu..
Puhh.. Det er svært..

Mangler vist veninder til den slags.. dem har jeg ikke mange af
15 år7. december 2009 kl. 12:45
Så er det godt at du kan være sammen med os herinde og da det er et netforum så er der god mulighed for at åbne sig og få god støtte, råd og vejledning uden at man skal bekymre sig om det er en man møder på gade osv. og at vi er tingene udefra uden at tage parti.

Det er altid ærgeligt hvis ens forældre skal skilles uanset hvilken alder man har, men omvendt så er det jo hellere ikke rart at komme hjem til evige skænderier imellem dem osv. så det kan jo også være for det bedre.

Så brug endelig forrummet til din og vores glæder, sorger, bekymringer og hyggeøjeblikke ; )

Kram Maria
15 år7. december 2009 kl. 21:55
I er nu så søde alle sammen!
15 år8. december 2009 kl. 08:19

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...