Mandagsvejning 30/11

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Mandagsvejning 30/11
hej allesammen,

så er det mandag..!

Jeg har taget 100 g på siden i går, så min vægt siger i dag 74.5 kg.
I mandags sagde den 80.7, så jeg har jo mistet en masse væske i kroppen. (pga. hormonbehandling).
Så nu går jeg ud fra, at mit reelle vægttab starter. :o)
15 år30. november 2009 kl. 05:58
re: Mandagsvejning 30/11
Hej alle..
Ja idag sagde vægten minus 500 gram.. den har været lavere for to dage siden, men vælger at gå efter de tal jeg får på vægten hver mandag..
har læst et andet sted, at dagene op til menstruation kan vægten godt gå op på grund af væske??? for så er det jo okay med ½ kg :)
15 år30. november 2009 kl. 08:29
Jeg har tabt 100g siden sidste mandag.

Det er ikke særlig optimalt for jeg var ret tæt på at nå mit mål og jeg ville rigtig gerne for en gang skyld gennemfører et mål her på siden.

Men så kan man jo lære ikke at ta på restaurant og bar bagefter! Gruer for de 2 julefrokoster jeg skal til næste weekend for jeg har mål slut næste tirsdag, æv.
15 år30. november 2009 kl. 08:50
Hej Alle!

Jeg har taget 400g på i den sidste uge... øvøv. Men egentligt forventet. Vi fejrede at min kæreste var kommet igennem politiets optagelsesprøver med et par venner i fredags. Og det blev til 3-retters med vin. Så jeg må bare op på hesten igen.
Fokus på næste uge må være motion, da jeg er faldet lidt af på den. Håber jeg har overskud da jeg skriver opgave for tiden, den skal afleveres d. 16. dec, så der er ved at være stress på.

Kalp17: Det er rigtigt at man ophober væske i kroppen op til en menstruation. Dette sker dog kun hvis du IKKE er på p-piller, el lign. Tager man p-piller ophober man ikke væske i kroppen.
Kom så kniber vi ballerne sammen de sidste 3½uge inden jul :-)
15 år30. november 2009 kl. 09:43
Hej
jeg har tabt 900g det er jeg meget tilfreds med.
xxxxxx for det forsætter....
puhhhhh den jul og dejlig med og kager rykker tæt på
15 år30. november 2009 kl. 11:21
Jeg har her i min første uge smidt 2,4 kg, hvilket jeg er ganske godt tilfreds med. Jeg har haft en hård uge hvor jeg skulle sukkerafvændes, men jeg er heldigvis ikke faldet i en eneste gang.
Så jeg tillader lige at rose mig selv lidt.

Tillykke til jer andre "tabere", lad os kæmpe i mod endnu et flot vægttab i næste uge
15 år30. november 2009 kl. 13:34
Idag sagde min vægt 78,2.
Fredag var den lidt lavere, men det tager jeg ikke så tungt da det er "den tid på måneden".
15 år30. november 2009 kl. 18:02
Hejsa.

Jeg har tabt mig 1,3 siden sidste mandag. Det er dejligt, taget i betragtning at jeg ikke har dyrket motion i 3 dage. Jeg er ret overrasket over hvor "nemt" det er at være på kur, da vi prøver at lave lækker mad, selvom det er sundt (det kan det jo sagtens(C: )

Jeg er klar over at det kommer til at gå langsommere, men det er dejligt med en hurtig start.
15 år30. november 2009 kl. 20:02
Hej.

Jeg vil også gerne være med.
Jeg har tabt mig 2,2 kg siden sidste mandag, så jeg er meget fornøjet.
Men det var også min første uge - så går det jo gerne lidt mere tjept end ellers ;-)

Held og lykke til alle mandags-vejere med den kommende uge!
15 år30. november 2009 kl. 20:07
Hej alle

Jeg har tabt mig 1kg siden sidste mandag, hvilket jeg er godt tilfreds med. Jeg har brugt ugen på, at få styr på min mad og sukkerforbrug… Det er faktisk gået ok. Så i næste uge, skal motionen også med. Jeg har dog formået, at komme ned og træne 3 gange sidste uge, hvilket er mit mål for hver uge.

Fortsat god kamp til alle og tillykke til "taberne" :-)
15 år1. december 2009 kl. 00:08

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...