Jeg kan desværre ikke give dig en logisk forklaring. kroppen er mystisk nogle gange.
Men efter det jeg er i din dagbog, kan jeg kun sige fortsæt den super gode stil, det virker jo for dig :) og som du selv forklarer så er det jo ikke bade vægten der er problemer med...
Men stort tillykke og det er jo bare et klap på skuldren til at fortsætte som du gør...
Et klap på skulderen ffra mig i hvert fald :)
#2 af kalp17 (slettet)
Jeg håber, I vil tage et kig i min dagbog. Indtil videre har jeg tabt mig fra 82.6 kg d. 20. novembertil 74.4 kg i dag. Jeg har også tabt mig noget i centimeter. Her er det især tajlen, som er skrumpet 5 cm ind.
Jeg synes bare, at det lyder meget voldsomt, at jeg skulle have tabt mig så meget på så kort tid? Skal jeg mon prøve at skaffe mig en ny badevægt? Jeg har prøvet at tage en liter mælk med på vægten, og så siger den +1 kg.
Jeg har lige været i fertilitetsbehandling i nogle måneder, hvor jeg har taget voldsomt på pga. hormonerne. I går kunne jeg næsten ikke holde mine leggins oppe. :o/
Altså, det er jo enormt skønt, hvis det går SÅ hurtigt. Men jeg forstår det bare ikke. Kan I give mig en logisk forklaring?