forstår ikke mit vægttab. Hjælp??

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

forstår ikke mit vægttab. Hjælp??
hej alle,

Jeg håber, I vil tage et kig i min dagbog. Indtil videre har jeg tabt mig fra 82.6 kg d. 20. novembertil 74.4 kg i dag. Jeg har også tabt mig noget i centimeter. Her er det især tajlen, som er skrumpet 5 cm ind.
Jeg synes bare, at det lyder meget voldsomt, at jeg skulle have tabt mig så meget på så kort tid? Skal jeg mon prøve at skaffe mig en ny badevægt? Jeg har prøvet at tage en liter mælk med på vægten, og så siger den +1 kg.
Jeg har lige været i fertilitetsbehandling i nogle måneder, hvor jeg har taget voldsomt på pga. hormonerne. I går kunne jeg næsten ikke holde mine leggins oppe. :o/
Altså, det er jo enormt skønt, hvis det går SÅ hurtigt. Men jeg forstår det bare ikke. Kan I give mig en logisk forklaring?
15 år28. november 2009 kl. 07:25
re: forstår ikke mit vægttab. Hjælp??
Jeg kan desværre ikke give dig en logisk forklaring. kroppen er mystisk nogle gange.
Men efter det jeg er i din dagbog, kan jeg kun sige fortsæt den super gode stil, det virker jo for dig :) og som du selv forklarer så er det jo ikke bade vægten der er problemer med...
Men stort tillykke og det er jo bare et klap på skuldren til at fortsætte som du gør...
Et klap på skulderen ffra mig i hvert fald :)
15 år28. november 2009 kl. 08:50
Hej:)
Uden at vide det, så kunne jeg forestille mig du har ophobet noget væske efter at have været i gang med hormonerne, og det ryger jo lynhurtigt igen. Måske kan det også have noget med din cyklus at gøre?
Ellers er det jo bare skønt, det er super flot, og giver en fantastisk motivation:)
Knus fra en der selv har været i fertilitetsbehandling for år tilbage, og som har været 43 kg større
15 år28. november 2009 kl. 19:06
Hold da op, hvor er det sejt med et vægttab på 43 kg! :o)
Jeg tror også, meget af det er væske. Og så kombineret med, at jeg spiser enormt mange grøntsager, og får drukket omkring 2 liter vand dagligt. - derudover er jeg begyndt at motionere ret meget igen, og det er jo bare skønt.
Jeg har sådan nogle vinterstøvler, som går op til midt på læggen. Dem har jeg måttet stramme mere ind i dag. Så det er virkelig sket meget. Fedt :o)
15 år28. november 2009 kl. 20:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...