Hej kalp17,
velkommen til! Tak for tippet om Wii fit! mht sliktrangen, så kan den dæmpes hvis du også skærer ned på andet sukker end lige slik i en periode. Der er også nogen der mener at den kan dæmpes med et tilskud af magnesium, men der skal du nok ud at google for at få en uddybning.
Hel og lykke med at svede foran skærmen og hænge ud herinde, her er plads til allae, uanset hvor store! :-)
#2 af SiriS (slettet)
pulsen kommer op og så skal jeg ikke tænke over at andre ser mig klumpe rundt..
Ville bare dele det med jer, hvis der er andre der vil prøve lidt anderledes hvor man ikke skal bevæge sig ud blandt andre ;)
Med hensyn til slik trang.. jeg har aldrig været den helt store slik spiser, men nu hvor jeg ikke spiser slik eller søde sager, så er trangen der bare helt vildt!! jeg er ikke faldet i (har også kun været igang i 2 dage)
men her bliver viljestyrken sat på prøve, og jeg kan bevise mig selv at jeg virkelig vil det her, og der ikke er noget der hedder.."bare et stykke".
Håber at komme til at kende jer herinde, for tror dette forum med alle de gode features vil gøre det lettere for mig at stå fast ved min beslutning, og ikke lade stå til en gang mere...