Velkommen til, er sikker på at du kan finde masser af interessante indlæg herinde, og folk er altid klar til at støtte hinanden både i gode og dårlige tider. Jeg ved ikke hvornår du har vejedag, men du er meget velkommen i mandagsgruppen. :-)
Held og lykke.
#2 af Magia (slettet)
jeg er 28 år gammel, og har altid trænet meget, spist sundt osv. De sidste 3 måneder har jeg været i fertilitetsbehandling, som ikke er lykkedes - og det har sat sine spor på min krop. I løbet af de 3 måneder har jeg taget næsten 15 kg på. Grunden til det er manglende motion og usund kost.
Lige nu vejer jeg ca 81 kg. Jeg er 168 høj. Egentlig ser jeg ikke fed eller tyk ud overhovedet, men vægten er altså for voldsom. Så nu har jeg sat mig et mål, der hedder at jeg skal veje 70 kg d. 1. februar. Indtil videre går det super, super godt med vægttabet. Jeg har, siden i fredags, tabt lidt over 2 kg. Jeg er sikker på, at det er fordi alle de overskydende hormoner er ved at forlade min krop, og det er jo bare dejligt.
Jeg håber at kunne bruge denne side som inspiration til mit vægttab, men også som et sted, hvor jeg kan snakke med ligesindede. Folk omkring mig mener ikke, jeg skal tabe mig så meget. Men det er jo heller ikke dem, der vejer så meget i forhold til deres højde :o)
Mht. motion, så bruger jeg mit fitnesscenter flittigt. 1 times cardio tirsdag, onsdag, torsdag og fredag. Her sniger der sig også noget EFFEKT-træning ind, så jeg også styrker mine muller :o)
Er der nogen, som evt. vil "følges"?