Jeg er bare så motiveret !!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Jeg er bare så motiveret !!
Jeg kontrolvejede mig i morges for at være sikker på at startvægten er 93 kilo, men tænk, nu viste den 91,6 kilo.... Jeg ved godt at jeg ikke allerede har tabt mig, men det sikkert bare er en målefejl eller tidspunkt på dagen der har været afgørende, men alligevel... jeg er på vej!! Jeg har drukket min allerførste nupo (kakao) og FØJ, hvor det dog smager.... Men jeg holdt mig for næsen og tvang det ned. Ér det bedre at vælge et andet produkt?? Gode råd tages imod med kyshånd! Ellers har formiddagen stået på friskskåret frugt, ananas, æble, appelsin og lidt gulerodstave - for børnene får det jo altid tilbudt, så hvorfor har jeg så den dårlige vane kun at lade dem spise det.... Jeg sidder og er ved at gøre mig "mentalt klar" til en nupo mere. Ned skal det bare!

En anden meget positiv ting: Jeg har været sukkerafhængig i årevis. I de sidste 5 dage har jeg ikke rørt cola og kakao, som er mine største laster. Det er smidt ud af huset, så det ikke kan friste... OG, jeg føler faktisk ikke nogle af de klassiske abstinenser, så det er jeg bare lykkelig for :-)

Èt skridt af gangen, men jeg er på vej !!
15 år14. november 2009 kl. 09:56
re: Jeg er bare så motiveret !!
Hej Nellepige!

HVis du benytter dig af de nupo-shakes du selv skal blande, vil jeg klart anbefale Caffe-latten. Lavet med iskoldt vand er det ligesom at drikke Iskaffe. Jeg synes personligt også den med kakaosmag er rigtig dårlig, den smager syntetisk og af salt. Går du tilgengæld hen og køber dem på brik der er færdigblandede, er den med kakaosmag væsentligt bedre end den med caff-latte. Mærkeligt.! Håber du ku bruge det. God vind.

Johanne
15 år14. november 2009 kl. 16:28
Jeg synes jordbær er helt okay hvis man blender den med masser af isterninger.
thai suppen er også fin. Jeg giver den tit lige et pift af citron og lidt ekstra chili.
15 år14. november 2009 kl. 19:40
Den jeg kaldte thai suppen er vist den der hedder spicy chicken eller noget...
15 år14. november 2009 kl. 19:44

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...