Her starter vores kamp mod kiloene. Vi kunne evt. skrive hver mandag hva vægten er og lidt om hvordan det går?? Mit mål er under 70 engang giver det go tid. Mit første delmål er under 80 til jul!!!
Hilsen Rikke
15 år13. november 2009 kl. 15:15
bruger slettet
#2 af bruger slettet
re: Tinana vs. belfast
God idé.. Mit mål er også 70 og første delmål under 80, men jeg er knap så tålmodig.. Nu må vi se hvordan det går.. Jeg siger 78 til jul.. ;o) Knus
15 år13. november 2009 kl. 15:26
Belfast (slettet)
#3 af Belfast (slettet)
Det passer jo rigtig godt med vores første delmål ved jul... Det er jo næsten det samme. Så er det bare med at kridte skoene og komme igang! Jeg ved at jeg virkelig skal passe på for jeg har en del julefrokoster og div. Men jeg vil kæmpe med alt hvad jeg har for jeg er en dårlig taber!!! :0)
15 år13. november 2009 kl. 16:22
bruger slettet
#4 af bruger slettet
Tror nu heller ikke det bliver helt nemt for mig i denne weekend.. Skal holde fødselsdag for den store pige både lørdag og søndag, og i dag er det slikdag.. Må prøve at holde mig i skindet.. ;o) Knus
15 år13. november 2009 kl. 18:21
bruger slettet
#5 af bruger slettet
Som forventet gik weekenden op i hat og briller.. Tror vægten siger plus i morgen.. :o( Men så må jeg jo bare klø på og tage mig lidt sammen.. Har cyklet en halv time på motionscykel for at forsøge at kompensere lidt.. I morgen er atter en dag.. Knus
15 år15. november 2009 kl. 20:03
bruger slettet
#6 af bruger slettet
Jep.. Vægten siger + 700 g.. Øv bøv.. Starter ud med et minus.. Jeg skal nok komme efter det.. Knus
15 år16. november 2009 kl. 08:51
Belfast (slettet)
#7 af Belfast (slettet)
Min vægt er gået lidt ned så det er dejligt men idag har jeg ikke helt kunne holde mig fra søde sager!!! Mit mål for denne uge er 1/2 til et helt kilo! Det burde kunne lade sig gøre... Jeg må tilbage til at ha mere fokus på ikke at spise for meget specielt når jeg er alene hjemme!!!
15 år16. november 2009 kl. 12:56
bruger slettet
#8 af bruger slettet
Det focus hopper jeg også med på.. Hvordan bærer man sig lige ad med det..? Knus
15 år16. november 2009 kl. 20:15
bruger slettet
#9 af bruger slettet
Hej belfast. Jeg bliver desværre nødt til at springe fra vores væddemål, da min mor er blevet alvorligt syg og ligger på hospitalet.. Så jeg har ikke lige overskud til at være på kur pt. Held og lykke med vægttabet.. Knus
Vi kunne evt. skrive hver mandag hva vægten er og lidt om hvordan det går??
Mit mål er under 70 engang giver det go tid.
Mit første delmål er under 80 til jul!!!
Hilsen Rikke