Siden sidst har jeg smidt 800g. Det er okay og glæder mig allerede til næste mandag for at se hva der så er sket!!
Det går faktisk rigtig godt for tiden og jeg har fået mere styr på ikke at overspise... og det er dejligt!
Karina du siger bare til jeg er klar på en rask gåtur...
#2 af Belfast (slettet)
For mig tegner det til en god uge. Jeg har tabt lidt af det som ellers var røget på i sidste uge. Så jeg er (igen) på 85,5. Nu MÅ jeg altså snart under de 85.
På motionssiden starter ugen rigtig godt. I går var jeg til karate - her til morgen har jeg gået en tur på 5 km. Jeg orkede ikke at løbe, men travede godt til i stedet. Åbenbart meget godt til - der var en mand som kommenterede at jeg skulle huske at stoppe henne ved rundkørslen - han mente at jeg så meget målrettet ud. Det var en rigtig hyggelig tur, som vi må prøve en dag Pia og Rikke eller andre som får lyst til at komme forbi Hadsten. Turen ud omkring Kollerup gods - det er en skøn tur. Vi kan evt. mødes ved Kollerup kro. Jeg har dog ikke lige noget bud på et tidspunkt, for jeg har aftaler den næste uges tid hver eneste dag. Men lige pludselig skriver jeg :-)