Mod 70 uge 43

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Mod 70 uge 43
Så er der startet en ny uge.

For mig tegner det til en god uge. Jeg har tabt lidt af det som ellers var røget på i sidste uge. Så jeg er (igen) på 85,5. Nu MÅ jeg altså snart under de 85.

På motionssiden starter ugen rigtig godt. I går var jeg til karate - her til morgen har jeg gået en tur på 5 km. Jeg orkede ikke at løbe, men travede godt til i stedet. Åbenbart meget godt til - der var en mand som kommenterede at jeg skulle huske at stoppe henne ved rundkørslen - han mente at jeg så meget målrettet ud. Det var en rigtig hyggelig tur, som vi må prøve en dag Pia og Rikke eller andre som får lyst til at komme forbi Hadsten. Turen ud omkring Kollerup gods - det er en skøn tur. Vi kan evt. mødes ved Kollerup kro. Jeg har dog ikke lige noget bud på et tidspunkt, for jeg har aftaler den næste uges tid hver eneste dag. Men lige pludselig skriver jeg :-)
15 år20. oktober 2009 kl. 09:20
re: Mod 70 uge 43
Siden sidst har jeg smidt 800g. Det er okay og glæder mig allerede til næste mandag for at se hva der så er sket!!
Det går faktisk rigtig godt for tiden og jeg har fået mere styr på ikke at overspise... og det er dejligt!

Karina du siger bare til jeg er klar på en rask gåtur...
15 år20. oktober 2009 kl. 12:19
super godt gået...... jeg har lagt syg siden i går eftermiddags så måtte blive hjemme fra job i dag..... har ikke lige været så motiveret må jeg indrømme. men vægten sagde imorges 105,8 så det går da den rigtige vej nu er målet 102 inden den 20 november det burde jeg sagtens at kunne..... knus og god vind til jer piger
15 år20. oktober 2009 kl. 17:26
Enenu en der er på vej mod de 70 kg kan jeg næsten regne ud, og en der er det samme sted som mig :) på de 85,5 kg. :) Min vejningsdag er Søndag, min bliver fredag i denne uge, da jeg skal i sommerhus med min kæreste og hans familie. Men håber meget på at ramme de 85 på fredag :) synes jeg har kæmpet for det.. Syndede igår med 100 g chokolade med nødder, men kompenserede for det ved at gå til 3 holdtræninger i fitnessworld, først et mave/balle/lår hold, derefter et step intro hold, og til sidst et boksetræning intro hold. så det var omkring 2 timer og 3 kvarters træning. Så havde jeg ligepudselig ikke så dårlig samvittighed længere :)
15 år21. oktober 2009 kl. 20:23
Hold da op Maria - du har da vist så godt og vel forbrændt de 100 g chokolade :-) Sejt.
15 år22. oktober 2009 kl. 10:53
nå! jeg tænkte at man skulle nå 70 i uge 43 !!! så vil jeg da også være med - selv om der er langt igen.. Melder mig under fanerne
15 år22. oktober 2009 kl. 15:57
Me too .....jeg vil også gerne være med :-) Selvom det kommer til at tage laaang tid, førend jeg er "ude" af 90'erne og "nede" i 70'erne...
15 år23. oktober 2009 kl. 10:21

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...