Q Light uge 42

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Q Light uge 42
Så er det efterårsferie uge.

Der er nok mange af jer der har børn der skal hygges ekstra om... så pas på de mange fristelser, uh jeg ved godt det er svært.

Men lad os veje os onsdag alligevel ik'
15 år11. oktober 2009 kl. 09:08
re: Q Light uge 42
ups ja ja ... det blev kun til - 200 gr.

Bedre held til jer andre
15 år14. oktober 2009 kl. 08:17
Hej igen,

jeg vejede 60,1 kg til morgen. Der er røget 200 g siden jeg vejede mig sidst - i torsdags. Jeg tror det er muskler, jeg taber for tiden, for jeg får godtnok ikke lavet meget. Prøver at få gang i motionen igen, jvf. 'Motionsbloggen' herinde (under 'Motion').

Rigtig go' uge.
15 år14. oktober 2009 kl. 11:32
0,7 kg siden sidste onsdag. Den har været oppe og vende på meget mere og har været 100 gram mindre end idag. Meeen jeg ser på hvor meget der ryger på uge basis OG at den går i den rigtige retning, så er jeg positiv.
15 år14. oktober 2009 kl. 15:44
Jeg startede torsdag i sidste uge men jeg har på mirakuløs vis tabt 1,9kg. Ved ik om jeg er kommet til at veje mig med tøj på første gang eller noget.
15 år15. oktober 2009 kl. 07:39
Det er rigtig nok, at feriedage kan være "farlige" kaloriemæssigt set. Jeg har taget ferie i denne uge, men synes ikke, at jeg spiser uhæmmet...problemet er snarere det, at jeg ikke får rørt mig så meget. I går shoppede jeg godt nok en del timer med min yngste teenager, der skulle have vinterjakke m.m., men det er jo ikke noget, der får pulsen op :-/ (Men, vi var fornuftige og gik IKKE på café bagefter).

Ferien er heldigvis ikke slut endnu, og der er stadig mulighed for at motionere. I dag er planen bl.a. at flytte rundt på møblerne i mit værelse - og at gå i haven og slå græs m.m. for sidste gang i år.

Og vægten? Jeg plejer at gøre status om tirsdagen, og denne tirsdag viste et vægttab på 1,1 kg i forhold til den foregående tirsdag.

Jeg skal i den kommende uge fortsat have fokus på at få de 600 g frugt og grønt dagligt samt MOTION.
15 år15. oktober 2009 kl. 09:23
Jeg suger til mig af inspiration og al det positive I skriver her...
Det er virkelig et hit at ha fundet den her side!!!

Hilsen belfast
15 år15. oktober 2009 kl. 09:33

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...