omregning fra dansk vægt til amerikansk vægt, HJÆÆÆLP

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

omregning fra dansk vægt til amerikansk vægt, HJÆÆÆLP
er der nogen af jer som ved hvordan man omregner dansk vægt og mål om til amerikansk vægt og mål. jeg spørger fordi jeg har fundet en super god hjemmeside med jillian fra the biggest loser og skal så taste min højde og vægt ind.

ved vægt vejer jeg nu 86,3 og så skal det omregnes til lbs (hvad det så end betyder og min højde er 162 som skal omregnes og der står ft hvor jeg kan taste et tal mellem o-7 ind og in hvor jeg skal taste 0-11 ind

hilsen karima
15 år7. oktober 2009 kl. 01:44
re: omregning fra dansk vægt til amerikansk vægt, HJÆÆÆLP
convertunits.com

convertunits.com

Du kan bruge denne hjemmeside :)
Så hvis du er 162cm svarer det til 5,3ft
og 86,3kg = 190lbs

Held og lykke med det! Jillian Michaels er også mit store idol, jeg synes hun er så sej og hendes program skulle være godt :-)
15 år7. oktober 2009 kl. 06:36
1000 tak skal du have.
ja d r hun nemlig og elsker i det hele taget the biggest loser men tager hatten af for hende.

vh karima
15 år7. oktober 2009 kl. 23:13
Smider du ik lige linket?
15 år8. oktober 2009 kl. 13:10
jo d selvfølgelig.

jillianmichaels.com

hilsen karima
15 år9. oktober 2009 kl. 00:26

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });