#2 af Frk Jakob (slettet)
Tirsdagsstatus - uge 41
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Frk Jakob (slettet)
re: Tirsdagsstatus - uge 41
Sejt.. Er det om tirsdagen der vejes nu? Var der ikke en tråd, hvor folk meldte ind hele ugen? Nå men jeg er idag 15, 6kg fra målet.
15 år7. oktober 2009 kl. 00:21
Frk Jakob (slettet)
Det er iøvrigt 0,2 kg siden sidste uge. Min vægt svinger med op til 2 kg, så det er lidt svært at holde styr på. Men jeg er glad, hvis det overordnet går ned af og jeg er heldigvis ude af mit sorte hul :)
15 år7. oktober 2009 kl. 00:24
Futura (slettet)
Tillykke med at være kommet op ad hullet! Udsigten er da også meget bedre højere oppe ;-)
Det er forskelligt, hvem der vejer sig "hvornår" og "hvor" det noteres...
men det gode er vel at gøre status med jævne mellemrum og overveje, hvad der er gået godt-og-hvorfor samt hvad man vil have fokus på i den kommende tid. - Ikke at jeg selv skrev om det lige før, men jeg har de seneste dage skrevet om "at have ramt muren" og stå i stampe, så derfor gentog jeg ikke mig selv.
Den kommende uge vil jeg "bare" have som mål at holde fast ved en fornuftig kost og et dagl. kalorieindtag på 1400-1500.
Hvad vil du have fokus på, frk. Jakob? Håber jeg kan læse om det i morgen...nu kalder dynen, nej, den r å b e r :D
Godnat.
Det er forskelligt, hvem der vejer sig "hvornår" og "hvor" det noteres...
men det gode er vel at gøre status med jævne mellemrum og overveje, hvad der er gået godt-og-hvorfor samt hvad man vil have fokus på i den kommende tid. - Ikke at jeg selv skrev om det lige før, men jeg har de seneste dage skrevet om "at have ramt muren" og stå i stampe, så derfor gentog jeg ikke mig selv.
Den kommende uge vil jeg "bare" have som mål at holde fast ved en fornuftig kost og et dagl. kalorieindtag på 1400-1500.
Hvad vil du have fokus på, frk. Jakob? Håber jeg kan læse om det i morgen...nu kalder dynen, nej, den r å b e r :D
Godnat.
15 år7. oktober 2009 kl. 00:40
Futura (slettet)
PS: Tillykke med vægttabet, frk.Jakob - det er altid rart, når vægten bevæger sig nedad, selvom man ikke havde forventet det.
15 år7. oktober 2009 kl. 00:42
Frk Jakob (slettet)
Jeg vil have fokus på at holde mig under 2000 kcal og få cyklet nogle gode ture. Jeg er ret god til at få nok grønt, men det er stadig et af mine fokusområder at jeg får minimun 600 gram dagligt, gerne op mod et kg.
15 år7. oktober 2009 kl. 01:55
Futura (slettet)
God vind med det :-)
15 år8. oktober 2009 kl. 00:21
Endelig lykkedes det at få gang i vægttabet igen (efter 14 dages krise og stilstand) - der er røget 500 g siden sidste tirsdag. Nu håber jeg at kunne fortsætte med et kontinuerligt vægttab i en god lang periode.
Jeg har iøvrigt været hos egen læge i dag. Jeg har fået blodtrykssænkende medicin i et par år og skulle derfor have et grundigere tjek (ikke bare af trykket). Alt var bare super - både EKG'et og diverse blodprøver (og jeg fik også ros for mit vægttab)...og måske kan jeg droppe medicinen ved næste kontrol efter et yderligere vægttab. De første -8,5 kg har i hvert fald haft en positiv effekt på mit tryk.
- Hvordan går det med dig ButterFliesAndHurricanes? Jeg synes ikke, at jeg har set nogle indlæg fra dig på det sidste...håber selvfølgelig at du trives. Og håber også at I andre "medtabere" har både udholdenhed & held med kostomlægningen.