Er I gået helt i stå. Jeg har ikke brugt meget tid her på siden denne uge, men her til morgen havde jeg alligevel en god oplevelse på vægten, som sagde minus 400 gram siden sidste uge. Herligt. Jeg ligger lige over min kurve, men glæder mig bare over at det kun er lidt og at jeg forhåbentlig snart er under 85 :-)
I går fik jeg SLET ikke drukket vand nok. Men i dag har jeg igen min tro følgesvend vandflasken med. Den er tømt første gang og straks fylder jeg den op igen.
Karate er det blevet til to gange denne uge FEDT - til trods for at min karatemakker meldte fra i går. I mandags stod den på fysisk test, så det var en af de hårde træningsdage. Jeg kan godt anbefale at prøve hård træning i kort tid. Nogle kloge mennesker siger at træning ikke behøver tage mere end 4 minutter hvis man bare træner i nærheden af maxpuls. Jeg ved dog ikke om det er sundt og godt, men om ikke andet i tilfælde af at man er presset i tid er det nok bedre end slet ikke at få noget motion. Vores fysiske test bestod af 1 min løb så mange gange frem og tilbage som muligt i en gym-sal. Derefter pause mens makkeren gør det samme. Så et minut med sjip. Pause. 1 min mavebøjninger. Pause. 1 min rygbøjninger. Pause. 1 min armbøjninger. Jeg ved ikke om jeg synes om at lave styrkeøvelserne hurtigt og forsøge at nå så mange som muligt. Dem vil jeg nok hellere lave ordentlige i mit eget tempo. Men løb og sjip er fantastisk til at få pulsen op på bare 1 minut og så er det alligevel en overkommelig tidshorisont.
Faktisk har jeg fundet ud af at jeg er skide god til det sjip ;-) Jeg nåede 148 hop på 1 minut.
Med de her hårde træningsrunder har man en rigtig god fornemmelse i kroppen lang tid efter. Så man føler virkelig at kroppen stadig er oppe i gear et par timer efter.
#2 af KarinaHadsten (slettet)
Min vægt er gået lidt op her til morgen. Tror dog ikke nødvendigvis det har noget med weekenden at gøre. Det er den tid af måneden, så jeg satser på at det går i sig selv om et par dage.