Sjovt...eller...

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Sjovt...eller...
Sjovt at man sådan skal ødelægge det for sig selv når man nu lige er kommet så godt igang!!!
Komplet åndsvagt... men jeg kan bare ikke styre det!!

Var lige kommet ind i egn rigtig go periode med sund kost motion og vægttab og så pludselig står jeg på hovedet i bolcher, italiensk salat og andet der er fuldstændig latterligt for min krop!

Jeg må komme videre og styrer det jeg spiser igen...

Jeg kan jeg skal jeg vil!!!
15 år3. oktober 2009 kl. 20:21
re: Sjovt...eller...
Jeg lavede samme stunt igår... med m&s, øl og toast!! :(
15 år4. oktober 2009 kl. 09:10
Det gør vi alle ind i mellem, tror jeg! sagen er at man bare skal pase på med ikke at reagere med et: "der kan du selv se.. du kan jo ikke - så kan detogså være ligemeget!! " for så går det helt galt ; næ op på hesten igen, det giver måske llidt amæk,men so what!!
15 år4. oktober 2009 kl. 11:49
ja sådan en tur har der også været her vi har jo været på cruisse til norge..... men på mandag så er der fuld gas frem siger jeg dig for nu skal det bare være vil have et minus på min 5kg ved årets ende.. men gerne 10 men vil ikke forlange for mig så går det bare galt.... hvad skal du tirsdag?????
15 år4. oktober 2009 kl. 19:51
Træls at vores kroppe og hjerner gør det her ved os. Men kanon at du er oppe på hesten med det samme igen :-)
15 år5. oktober 2009 kl. 11:22
Også her, og er så skuffet over mig selv, den har stået på gammeldaws and med det hele, chips chokolade, ja alt det jeg ellers havde kæmpet for at ligge fra mig og hvad gør det, koster et helt kilo + her på vægten til morgen... Jeg er SKUFFET!!!!! Men men op på hesten igen :) Vi kan godt piger :) :)
15 år5. oktober 2009 kl. 12:24
@ fruwürtz

Tirsdag skal jeg starte i træningscenter...
Hvis du har lyst til at tage med kunne det da være fedt... man kan jo altid få en prøvetime!!
Hilsen Rikke
15 år5. oktober 2009 kl. 15:31

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });