#2 af SiriS (slettet)
Husk at nyde de gode ting
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+SiriS (slettet)
re: Husk at nyde de gode ting
:-)
Lige hvad jeg trænger til at høre.
Lige hvad jeg trænger til at høre.
15 år5. oktober 2009 kl. 00:30
KarinaHadsten (slettet)
Ihhh god ide. Jeg tager også nogle gange nogle friske bær eller optøet fra frost - eller evt noget frugt og så med græsk youghurt rørt med sød og vanilleekstrakt. Det er himmelsk. Men tror jeg vil prøve frugtsalaten med chokolade også :-) Tak for ideen.
15 år5. oktober 2009 kl. 11:18
Futura (slettet)
Tak :D
Lige nu tør jeg dog ikke nyde nogle ekstra kalorier...jeg er endelig begyndt at tabe mig igen efter næste 14 dages stilstand...og jeg har brug for, at vægten fortsætter nedad. - Men du har helt ret, det skal ikke være "evig forsagelse", jeg tror, at jeg vil forkæle mig med...et forbad ;D
Hav en god aften! Futura
Lige nu tør jeg dog ikke nyde nogle ekstra kalorier...jeg er endelig begyndt at tabe mig igen efter næste 14 dages stilstand...og jeg har brug for, at vægten fortsætter nedad. - Men du har helt ret, det skal ikke være "evig forsagelse", jeg tror, at jeg vil forkæle mig med...et forbad ;D
Hav en god aften! Futura
15 år5. oktober 2009 kl. 20:34
Frk Jakob (slettet)
Ja man kan jo sagtens forkæle sig med andet end mad. Men i min verden er god mørk chokolade SUNDT for min krop, sammen med frugt.
Alt er tilladt her hos mig, undtagen junk food. Det er bare for ødelæggende for ens krop.
Alt er tilladt her hos mig, undtagen junk food. Det er bare for ødelæggende for ens krop.
15 år6. oktober 2009 kl. 01:22
1 lille æble
1 lille pære
1 mellem banan
sk. dåseananas
og godt med hakket, god mørk chokolade ovenpå.
Jeg kan mærke helt ind i sjælen at jeg bliver et bedre mennesker og at det virkelig er godt at forkæle sig selv lidt. Normalt ville jeg lave den med råcreme (flødeskum + æggeblomme) men det er skåret væk og den smager faktisk super godt alligevel.
med det her indlæg ville jeg bare huske jer alle sammen på, at selvom man knokler og skal holde sig på få kcal, så er det en god ting at nyde lidt lækkert ind imellem. God nydning derude - I fortjener det.