Om motivation

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Om motivation
Jeg har brug for "at gøde" min motivation, da jeg p.t. er lidt modløs i forhold til vægttabet/livsstilsomlægningen...og
j e g v i l f o r t s æ t t e ! Derfor har jeg søgt inspiration hist og pist og fundet flere steder, med noget forhåbentlig brugbart. Jeg lægger lige et link her - måske er der andre end mig, der har brug for "gødning"?

dr.dk

(Ved hver artikeloverskrift er der en tilhørende øvelse)

Fortsat god (efterårs)vind ;-/

15 år1. oktober 2009 kl. 11:00
re: Om motivation
Hov, fik ikke denne artikel med

dr.dk
15 år1. oktober 2009 kl. 11:02
Tak for tippet! Motivationsgødning er altid godt. Det skader heller ikke grundvandet. Lad os lægge nogle flere links her. Jeg vender tilbage.
15 år2. oktober 2009 kl. 09:00
Sikke en masse brugbare ting der står der! Endnu en gang tak. :-)
15 år2. oktober 2009 kl. 10:12
Jeg synes også, at det er god motivation at se programmerne om By på skrump. Jeg har set dem på nettet og man får virkelig lyst til selv at gøre noget, når man hører Cris McDonald og alle de andre fortælle i programmerne. Jeg blev simpelthen så imponeret, da jeg så superskrumperne gå 50 kilometer. Det var vildt sejt.
15 år2. oktober 2009 kl. 12:12
Et link mere:

iform.dk

15 år8. oktober 2009 kl. 01:31

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });