#2 af Frk Jakob (slettet)
Står i stampe
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Frk Jakob (slettet)
re: Står i stampe
Velkommen i klubben. Jeg har haft en god snak med min mand idag om at jeg har brug for mere støtte. Det hjalp rigtig meget at han sagde at han gerne ville støtte mere op om mig :)
Jeg har brug for konstant støtte (og pisk ;) ) for at holde mig selv igang. Ellers lader jeg også stå til... Nej tak ;)
Jeg har brug for konstant støtte (og pisk ;) ) for at holde mig selv igang. Ellers lader jeg også stå til... Nej tak ;)
15 år28. september 2009 kl. 23:13
sqzee (slettet)
Ja jeg ved hvad du mener. Det er ikke engang fordi man spiser vildt usundt (det er jo klart ellers ville du jo tage på og ikke vedligeholde) det er lidt her og lidt der, lidt mangel på tid og lidt mangel på planlægning.
Puh det svært. Øv. Men vi skal nok komme igennem det! :) Og i øvrigt, altså det er jo flot at man kan vedligeholde uden at have fokus på maden!
Puh det svært. Øv. Men vi skal nok komme igennem det! :) Og i øvrigt, altså det er jo flot at man kan vedligeholde uden at have fokus på maden!
15 år29. september 2009 kl. 17:35
Futura (slettet)
Tak for responsen...og medlemsskabet (selvom jeg jo hellere ville være med i klubben "superskrumperne", eller "livsstilsomlæggerne med fortsat medvind").
Men enig: vi giver sgu' ikke op!
Hepper på os :D
Men enig: vi giver sgu' ikke op!
Hepper på os :D
15 år29. september 2009 kl. 21:37
Frk Jakob (slettet)
Hep hep, vi er på rette vej :)
15 år29. september 2009 kl. 23:01
dygtig
også i den grad ;O)
15 år29. september 2009 kl. 23:11
SiriS (slettet)
Nemlig!
15 år30. september 2009 kl. 23:27
Vægten har stået i stampe de sidste 11 dage, men jeg skal vist bare være glad for at den ikke er steget, for jeg har slet ikke haft fokus på maden (og væsken).
Jeg har følt mig presset - både arbejdsmæssigt og privat - og har ikke haft tid/energi til at bruge Madital (bortset fra indtastningerne af maden). Men nu skal jeg have vendt skuden og "gøde motivationen" bl.a. ved at være aktiv på Madital igen...for jeg kan mærke, at ellers risikerer jeg, at livsstilsomlægningen "skrider" for mig.
- Det er foruroligende, hvor såbar ens "nye stil" kan være...og hvor let/fristende det kan føles "at lade stå til" og måske falde tilbage til gamle uvaner...GYS!
Jeg melder ind med en tirsdagsstatus i morgen og "klør på" igen! F...... ..!