1 mdr overstået

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

1 mdr overstået
Så er 1. måned vel overstået, til UG, hvis jeg skal sige det selv :)

Havde regnet med at jeg kunne fejre 2xjubilærum idag, med 1. mdr. overstået samt 15 kg smidt, det kan jeg desværre ikke da kroppen har valgt at tage lidt på idag og igår.. Men pyt, 14 kg er smidt, og glæder mig til om en måned, hvor det gerne så småt skulle have pyntet på kroppen :=)
15 år24. september 2009 kl. 15:58
re: 1 mdr overstået
Har du tabt 15 kg. på en måned??? Det lyder da helt vildt, men stort tillykke med det, er det ved ren kostomlægning eller pulver hvis man må spørge ??
15 år24. september 2009 kl. 16:08

Hvor meget vejer du og hvor meget spiser du?
Det kan da ikke være helt sundt at tabe så meget så hurtigt?

Men uanset hvad, så tillykke med det! Det er da lidt af en præstation må man sige... :)

15 år24. september 2009 kl. 16:18
Tillykke - og ja, jeg synes også det er vildt at tabe 14 kg på 1 måned! Jeg har nu været næsten 2 måneder om 4....:o) Nå, men jeg har heller ikke været specielt fokuseret hele tiden, så det kan slet ikke sammenlignes!
15 år24. september 2009 kl. 16:33
hej,

ja jeg ville have skrevet det, men glemte det...

1) Jeg er mand modsat de fleste herinde vist, så jeg har en god hjælp der ;)

Jeg havde håbet kun at tabe mig 1½ kg i ugen, men har ikke kunnet holde det, jeg har dog valgt at sige, at det er ok med mig at tabe mig ekstra, da det fortrinsvis kommer gennem ekstra motion. Jeg ved fra tidligere gange, at jo hurtigere de kommer af, des hurtigere kommer de på igen :=)

Jeg lever nogenlunde normalt kost, med omtanke med fif fra vægtkonsulenterne i baghovedet.. Men er kommet rigtig godt igang med gå, løb og cykelture, og det er fortrinsvis den ekstra aktivitet, der trækker læsset.

Det skal desuden siges, at jeg altså fortsat vejer 132 kg, så vægten har, og er, rigtig høj oppe, så derfor sker der hurtigere noget her i starten vs en, der kun er lettere overvægtig..
15 år24. september 2009 kl. 17:26
Super flot og sejt gået. Det lyder vildt, med så mange kilo på en måned, så jeg kan kun råde dig til, at passe godt på dig selv.

Jeg er, som du selv, en fyr. 31 år og har tidligere vejet 130 kg. Efter flere tilløb, er vægten nu på 105 kg. Nu er motivationen der igen, og så skal det være. Første mål, er under 100 kg. Derefter må den hedde 95 osv. osv. indtil jeg rammer 85 kg.

Jeg har selv kastet mig over løb, men har desværre pådraget mig en overbelastningsskade og holder pt. pause fra løbet. Har forsøgt, at holde formen ved lige ved at cykle, men det fanger ikke ligeså meget som løbet.

Jeg ønsker dig virklig held og lykke med projektet og mangler du et spark bagi, så sig til! Jeg sparker hårdt!
15 år25. september 2009 kl. 07:38

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });