Tirsdagsstatus - uge 39.

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Tirsdagsstatus - uge 39.
Der røget 900 g siden sidste uge, og det er jeg tilfreds med.

Det har været en drøj uge, både arbejdsmæssigt og privat, men jeg er super glad for, at jeg bare har spist som vanligt (dvs. uden at "falde i") - og faktisk uden at rigtigt at skulle spekulere over det, så jeg tror skisme, at jeg er ved at have fået indarbejdet nogle sunde/hensigtsmæssige v a n e r! Det er da en glæde at kunne konstatere!

Med hensyn til motionen har jeg ganske enkelt ikke haft kræfter til andet og mere end den daglige (hjemlige) gymnatik, men det er ok - jeg tror på, at jeg nok skal "komme efter det" :-)

Jeg håber, at I andre også er godt og sikkert på vej mod jeres mål!
Fridags-og-regnvejrs-hilsener fra Futura.
15 år22. september 2009 kl. 09:51
re: Tirsdagsstatus - uge 39.
Sikke det dog kører for dig! Hvor er det flot at du klarer det så godt. Især når man er presset med arbejde og sådan noget, kan det være supersvært. Du må være en sand fighter.

Jeg er idag røget ned på 59,3kg så nu har jeg tabt præcis to kilo på den første måned af mit vægttab. Det er vel sådan set okay.
Jeg havde nok forventet at det ville gå hurtigere, men det er vel bedre med et lille vægttab end intet vægttab - eller vægtøgning for den sags skyld xD

Jeg føler mig faktisk som om jeg allerede har tabt rigtig meget selvom det kun er to kilo. Men det er nok motionen og den nye mad, der gør at jeg allerede har det meget bedre med mit udseende og jeg føler mig ikke engang decideret overvægtig. Det er en rigtig skøn følelse at kunne mærke at det man gør for kroppen, virker :D

Idag skal jeg møde sent, så jeg har været tidligt oppe og ude at løbe 10km i regnen, så det er jeg stolt over :D
15 år22. september 2009 kl. 11:11
Hej ButterfliesAnd Hurricanes

Jeg ville også være MEGAstolt, hvis jeg havde været ude og løbe 10 km!! Jeg synes, at det er imponerende! Og det ville have været så meget lettere at blive i sengen, når nu det var regnvejr - hatten af for dig :D ...Løber du fordi du kan...og ganske enkelt kan lide det? Eller har du et mål/væddemål om at gennemføre et halvmarathon?

Tillykke med vægttabet! Jeg kan ikke huske, hvor høj du er, men jeg kan se, at du efterhånden ikke har så meget at tabe af, så 2 kilo på en måned lyder rigtig godt i mine ører. Du skriver, at du føler dig meget lettere og godt tilpas - hvor dejligt! - og skønt, når det gode, du gør for dig selv virker,ikk'? Fortsat god vind og "go" i løbeskoene :D Futura
15 år22. september 2009 kl. 13:49
PS: Du må da iøvrigt have opbygget nogle gode muskler undervejs - og muskler vejer mere end fedt (og øger iøvrigt hvilestofskiftet)...
15 år22. september 2009 kl. 13:51
Ja jeg har nok opbygget nogle muskler. Jeg har altid været forholdsvis aktiv, men jeg er begyndt at træne til at løbe længere og hurtigere.
Grunden er komplet latterlig;
det var fordi jeg i idræt opdagede at jeg på trods af min gode løbetræning ikke kunne løbe ligeså hurtigt som min kæreste. Så anklagede han mig for at være i dårlig form og siden den dag for et par måneder siden har jeg trænet interval som en gal af ren og skær stædighed for at blive hurtigere end ham xD men jeg gør det også af lyst, jeg holder meget af mine løbeture...

Jeg er omkring 155cm så jeg har en del at tage af, men jeg ved ikke rigtig hvor langt jeg egentlig behøver at gå ned for jeg kan allerede mærke at alene livsstilsændringen har givet mig et helt andet syn på min krop. Jeg startede med at satse på at skulle ned på 50kg men nu tror jeg mit foreløbige mål vil nok være 54-55kg.
15 år22. september 2009 kl. 20:36

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...