Sikke det dog kører for dig! Hvor er det flot at du klarer det så godt. Især når man er presset med arbejde og sådan noget, kan det være supersvært. Du må være en sand fighter.
Jeg er idag røget ned på 59,3kg så nu har jeg tabt præcis to kilo på den første måned af mit vægttab. Det er vel sådan set okay.
Jeg havde nok forventet at det ville gå hurtigere, men det er vel bedre med et lille vægttab end intet vægttab - eller vægtøgning for den sags skyld xD
Jeg føler mig faktisk som om jeg allerede har tabt rigtig meget selvom det kun er to kilo. Men det er nok motionen og den nye mad, der gør at jeg allerede har det meget bedre med mit udseende og jeg føler mig ikke engang decideret overvægtig. Det er en rigtig skøn følelse at kunne mærke at det man gør for kroppen, virker :D
Idag skal jeg møde sent, så jeg har været tidligt oppe og ude at løbe 10km i regnen, så det er jeg stolt over :D
#2 af bruger slettet
Det har været en drøj uge, både arbejdsmæssigt og privat, men jeg er super glad for, at jeg bare har spist som vanligt (dvs. uden at "falde i") - og faktisk uden at rigtigt at skulle spekulere over det, så jeg tror skisme, at jeg er ved at have fået indarbejdet nogle sunde/hensigtsmæssige v a n e r! Det er da en glæde at kunne konstatere!
Med hensyn til motionen har jeg ganske enkelt ikke haft kræfter til andet og mere end den daglige (hjemlige) gymnatik, men det er ok - jeg tror på, at jeg nok skal "komme efter det" :-)
Jeg håber, at I andre også er godt og sikkert på vej mod jeres mål!
Fridags-og-regnvejrs-hilsener fra Futura.