Melder mig

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Melder mig
i gruppen.. Jeg er 29, og mor til 4 dejlige drenge, jeg har alt for mange år haft lidt for meget på sidebenene, men det skal være slut nu, jeg glæder mig til en mere slank udgave af mig selv, og jeg er SÅ motiveret :) Jeg havde en startvægt, på 82,4 for lidt over en måned siden.. så har snart tabt mig de første 6 kg... Det er super duper, og hvor kan det egentligt være sjovt at være på kur.. er vildt glad for denne side, og taster alt ind, så længe jeg gider :) Held og lykke til alle jer andre, og håber at vi kan støtte hinanden..
(håber på en slutvægt omkring de 65kg.. )
15 år21. september 2009 kl. 22:38
re: Melder mig
Hey, og velkommen til.

Jeg er selv helt ny og synes at 6 kilo på en måned er rigtig flot! Med den hastighed når du jo dig ønskebægt på et par måneder!

Flot, flot!

Mvh /DG
15 år22. september 2009 kl. 00:17
Velkommen til og tillykke med de første 6 kilo. Lyder som om du har opgaven under kontrol :-)
15 år22. september 2009 kl. 07:57
Velkommen til ASFS1

Tillykke med det allerede opnåede vægttab,og fortsat rigtig god vind!
15 år22. september 2009 kl. 09:37
Velkommen til. mit bedste råd er at bruge siden så meget du orker. :-)
15 år22. september 2009 kl. 16:25
Tak skal i have.. Jeg er også super glad for det foreløbige resultat.. Syns dog at jeg har en enorm lækkersult, og det er hårdt, men klarer den da nogenlunde ;/
15 år22. september 2009 kl. 18:55

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });