#2 af sqzee (slettet)
Q LIGHT uge 38
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+sqzee (slettet)
re: Q LIGHT uge 38
Jeg er da med. Der skal tabes i denne uge. Virkelig. Jeg skal have vægttab i fokus igen :)
15 år15. september 2009 kl. 19:44
Belfast (slettet)
Jeg er helt klart med.
Jeg føler jeg er top motiveret så denne uge bliver rigtig go kan jeg mærke!!
Mine udfordringer denne uge bliver ikke at spise for meget af det forkerte...
OG i denne uge skal der masser motion med.
Glæder mig allerede til næste mandag hvor jeg har fast ugevejedag...
Go vind til jer alle.
Jeg føler jeg er top motiveret så denne uge bliver rigtig go kan jeg mærke!!
Mine udfordringer denne uge bliver ikke at spise for meget af det forkerte...
OG i denne uge skal der masser motion med.
Glæder mig allerede til næste mandag hvor jeg har fast ugevejedag...
Go vind til jer alle.
15 år15. september 2009 kl. 21:43
bruger slettet
uha det er ike gået så godt i denne uge som jeg havde håbet.
Jeg har fået en iskiasnerve i klemme i ballen og der er betændelse i den. Så jeg har måttet tage nogle meget stærke piller for at holde smerterne ud også om natten for at kunne sove.
Jeg tror de har været medvirkende til at at vægt tabet kun er blevet 200 gr. det er noget ØV.
Nu skal jeg starte hos en fysioterapeut så håber jeg at jeg snart kan lægge pillerne væk.
Hilsen og held og lykke til jer andre ( jeg er også topmotiveret )
Vh Anom
Jeg har fået en iskiasnerve i klemme i ballen og der er betændelse i den. Så jeg har måttet tage nogle meget stærke piller for at holde smerterne ud også om natten for at kunne sove.
Jeg tror de har været medvirkende til at at vægt tabet kun er blevet 200 gr. det er noget ØV.
Nu skal jeg starte hos en fysioterapeut så håber jeg at jeg snart kan lægge pillerne væk.
Hilsen og held og lykke til jer andre ( jeg er også topmotiveret )
Vh Anom
15 år16. september 2009 kl. 11:01
sqzee (slettet)
Orv anom, det er jeg rigtig ked af. Jeg håber du går det bedre! Og ud over det er 200g ret flot synes jeg.
Jeg er endelig kommet lidt på rette kurs igen. Jeg taster nu min mad (eller noget af det) ind her så jeg kan holde styr på mig selv. Forhåbenlig betyder det under 59 snart :)
Jeg er endelig kommet lidt på rette kurs igen. Jeg taster nu min mad (eller noget af det) ind her så jeg kan holde styr på mig selv. Forhåbenlig betyder det under 59 snart :)
15 år17. september 2009 kl. 16:13
SiriS (slettet)
Jeg var faldet af pga stress, men nu er jeg tilbage. Jeg havde forventet en vægtstigning pga junkfood brød og cola, men har i stedet tabt næsten et kilo på 14 dage, følger næsten mit mål og er nu på den laveste vægt siden jeg begyndte herinde. De gode madvaner hænger ved, undtagelserne betyder måske knapt så meget når man er på den gode sti det meste af tiden :-) - eller også har jeg bare tabt muskelmasse :-( fordi jeg ikke har været ude at gå og løbe så længe. Nu lysner det arbejdsmæssigt, så jeg kan afse tiden til motionen, så det er i fokus igen igen.
15 år19. september 2009 kl. 11:48
Var det ikke Belfast der holdt gang i Q light ???
Nå men nu må vi da i gang igen ikke ??
Hilsen til jer alle.