Så gik der lige en uges tid

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Så gik der lige en uges tid
Øv så faldt jeg lige i og fik ikke skrevet. Jeg har nu ikke syndet specielt meget, men nok til at der er røget et kg på... SUK. Men nu er jeg på igen :)
15 år14. september 2009 kl. 01:39
re: Så gik der lige en uges tid
En uge er "øv", men betyder ikke så meget i det lange løb. Det vigtige er, at du ikke giver op, men i stedet fortsætter dér, hvor du slap. Kom - op på hesten igen :D
Hyp-hyp, jeg hepper på dig, Futura
15 år14. september 2009 kl. 08:52
Jeg hepper også på mig selv :) Jeg ser det jo ikke som en kur, men som resten af mit liv og jeg skal lære at spise ordentlig og styre min sukkertrang... så hep hep på mig ;)
15 år14. september 2009 kl. 23:16
hep hep på dig og hep hep på mig... havde også lige en uge hvor det hele skred... nogle gange bliver det bare for deprimerende at veje mad og hele tiden tænke på hvad man spiser...

men tog fat igen i går... dog ikke helt optimalt... men dog med et lille underskud... hehe

så hep hep på os alle...!!!
15 år15. september 2009 kl. 14:23
Ja det ALLERVIGTIGSTE er at du ikke giver op og du forsætter der hvor du slap som Futura siger. Rigtig flot du skrev her :)
15 år15. september 2009 kl. 19:49
Ja flot du skrev.
Det er sku det der er sværest, altså at skrive når det ikke går godt, men det er for mit vedkomne også det der virker bedst for at komme igang igen.
15 år15. september 2009 kl. 22:14
Det er især når man tager på, at det hele virker håbløst. SUK men der er ikke så meget at gøre ved det, har spist mega usundt idag, men holdt mig under kcal fordi jeg har spist ret lidt. Virkelig ikke fedt...
15 år16. september 2009 kl. 01:13

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...