Onsdagsvejning uge 37

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Onsdagsvejning uge 37
Hej
Jeg er tilbage efter en laaang ferie først 4 uger i sommerhus og siden en 14 dages tur på Madeira.
Det har været skønt, er dog lidt spændt på hvad vægten siger i morgen.
Kan se at nogen af jer er gået i skarp kamp mod kiloene, jeg vil dog følge en mere moderat kostomlægning, hvor jeg skærer ned på alt det usunde. Håber at der stadig er nogen der er med på onsdagsvejning. God vind til jer alle
15 år8. september 2009 kl. 21:43
re: Onsdagsvejning uge 37
Hurra jeg har ikke taget på i ferien, jeg giver lige mig selv et klap på skulderen.
Men det er ingen sovepude. Nu skal der ske noget - var til Pilates i morges, uha, jeg kunne godt mærke at det var 1½ år siden jeg var der sidst.
15 år9. september 2009 kl. 11:24
re: Onsdagsvejning uge 37
På! Jeg har vejet mig for første gang i 10 dage, og vægten siger 61,2 kg, hvilket er +100 g. Jeg har haft en periode med stress, som betyder mindre fokus på sunde og regelmæssige måltider, så jeg havde forventet at være tilbage på 62 kg, hvor jeg lå fast i en længere periode. Så 61 kg (ca) er min nye stabilvægt, juhu! 9 kg to go - og ja, jeg er stadig i gang med et vægttab på +10 kg tilsammen - jeg synes godt jeg må være med her. :-)
Denne uge har fokus på at spise igennem til måltiderne og følge mit motionsprogram igen.
Mit delmål er at veje 60 kg på mandag otte dage. Det kan lade sig gøre, men realistisk set tager det nok lidt længere tid. Selv om jeg er opmærksom på at netop den tankegang kan spænde ben for min indsats, tror jeg det er meget godt at bevare jordforbindelsen. Næste gang må jeg huske snusfornuften når jeg fastsætter mål.
15 år9. september 2009 kl. 13:28

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...