#2 af bruger slettet
Tirsdagsvægt - status uge 37
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: Tirsdagsvægt - status uge 37
Det er ærgerligt med de 200g, men nogen gange kan det jo være naturlige udsving siden du har spist så fornuftigt, så vægten dykker nok til i næste uge :-)
Jeg har tabt 500g siden sidste uge, og jeg synes ikke engang jeg har gjort SÅ meget for det.. Der har været nogle dage der bare har været øv, og så er der kommet lidt mere end godt er på tallerkenen.
Trods det fine vægttab, så begynder jeg at tvivle på at jeg når det planlagte mål, da jeg nok var lidt vel ambitiøs da jeg oprettede det... Men jeg må jo se tiden an!
Held og lykke til jer andre, og hav en fortsat god fridag, Futura! :-)
Jeg har tabt 500g siden sidste uge, og jeg synes ikke engang jeg har gjort SÅ meget for det.. Der har været nogle dage der bare har været øv, og så er der kommet lidt mere end godt er på tallerkenen.
Trods det fine vægttab, så begynder jeg at tvivle på at jeg når det planlagte mål, da jeg nok var lidt vel ambitiøs da jeg oprettede det... Men jeg må jo se tiden an!
Held og lykke til jer andre, og hav en fortsat god fridag, Futura! :-)
15 år8. september 2009 kl. 16:24
Futura (slettet)
re: Tirsdagsvægt - status uge 37
Tak - og tillykke med de 500 g.
Vi fortsætter :-)
Futura.
Vi fortsætter :-)
Futura.
15 år8. september 2009 kl. 21:14
Jeg fortsætter med at taste ind, spise 600 g frugt og grønt dagligt, drikke de anbefalede mængder vand...og så skal jeg røre mig noget mere (kan passende starte med at klippe hæk i dag, hvor jeg har fri).
- Jeg håber, at I andre har god vind i sejlene!
Fortsat "god arbejdslyst"! Futura