Nupo Kickstart+ Vedligeholds Eventyr
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Gaiajo
re: Nupo Kickstart+ Vedligeholds Eventyr
Held og lykke med det!
Det kræver noget rygrad at leve af pulver så længe, jeg ved at jeg ville falde i flere gange om ugen hvis det var mig :/
Det kræver noget rygrad at leve af pulver så længe, jeg ved at jeg ville falde i flere gange om ugen hvis det var mig :/
15 år7. september 2009 kl. 11:05
Rov (slettet)
Jeg har vendet mig til det nu faktisk, tænker ikke over det :)
Det holder mig gående at jeg kan SE på min krop at jeg taber mig, og føler mig fuld af energi og glad. Men som sagt andetsteds, jeg er lidt heldig pt. Bor alene og arbejder ikke, så har kun fristelserne i mit eget hovede :D
Det holder mig gående at jeg kan SE på min krop at jeg taber mig, og føler mig fuld af energi og glad. Men som sagt andetsteds, jeg er lidt heldig pt. Bor alene og arbejder ikke, så har kun fristelserne i mit eget hovede :D
15 år12. september 2009 kl. 10:40
Futura (slettet)
Hej Rov
Tja, jeg synes jo at fristelserne i eget hoved kan være slemme nok ind i mellem ;-D Men jeg kan se,at du fortsætter efter de mål, du har sat dig, og at du har rigtig godt gang i motionen...så fortsat god vind! Jeg har aldrig selv prøvet Nupo, men det er godt at høre om andres erfaringer med det...maden betyder nok for meget for mig til at jeg har lyst til dét koncept, men der kan komme et tidspunkt, hvor jeg kører fast i kostomlægningen/vægttabet og får lyst til at prøve dén vej.
Fortsat god vind til dig! Og god weekend, Futura
Tja, jeg synes jo at fristelserne i eget hoved kan være slemme nok ind i mellem ;-D Men jeg kan se,at du fortsætter efter de mål, du har sat dig, og at du har rigtig godt gang i motionen...så fortsat god vind! Jeg har aldrig selv prøvet Nupo, men det er godt at høre om andres erfaringer med det...maden betyder nok for meget for mig til at jeg har lyst til dét koncept, men der kan komme et tidspunkt, hvor jeg kører fast i kostomlægningen/vægttabet og får lyst til at prøve dén vej.
Fortsat god vind til dig! Og god weekend, Futura
15 år12. september 2009 kl. 12:45
Rov (slettet)
Ja, hovedfristelserne var slemme i starten. Men jeg har faktisk vendet mig til det. Har købt nogle supper
også nu, så jeg får min "salt" smag dækket, har altid været mere forfalden til det salte end det søde.
Og tygger sukkerfri tyggegummi som en gal :P
Jeg mener bare, det er trods alt lettere ikke at skulle se, og især LUGTE
andres mad, jeg er ikke sikker på jeg kunne klare det så godt :)
også nu, så jeg får min "salt" smag dækket, har altid været mere forfalden til det salte end det søde.
Og tygger sukkerfri tyggegummi som en gal :P
Jeg mener bare, det er trods alt lettere ikke at skulle se, og især LUGTE
andres mad, jeg er ikke sikker på jeg kunne klare det så godt :)
15 år13. september 2009 kl. 09:37
Rov (slettet)
Uge 3: Endte på -1,7 kg trods en langsom start på ugen.
Har været små influenza noget siden onsdag og har ikke kunnet træne, øv. Savner at røre mig men det er jo ikke godt når man er syg. Troede pga. den langsomme start og lille træning at det ville være en øv uge, men vægttabsmæssigt går det jo fint :)
Har været små influenza noget siden onsdag og har ikke kunnet træne, øv. Savner at røre mig men det er jo ikke godt når man er syg. Troede pga. den langsomme start og lille træning at det ville være en øv uge, men vægttabsmæssigt går det jo fint :)
15 år14. september 2009 kl. 10:54
Rov (slettet)
Har i øvrigt tabt 1-2 cm over det hele, undtagent maven (jeg måler det tykkeste sted, IKKE taljen), hvor jeg har tabt... 4,5 cm siden Nupo start, yahooo.
15 år14. september 2009 kl. 10:56
dygtig
IMPONERENDE! held og lykke med det Rov
15 år14. september 2009 kl. 11:21
Futura (slettet)
Hej Rov.
Sikken du kan, hvor er det flot gået! - Jeg håber, at du er ved at være frisk igen, så du (også) fortsat kan nyde din træning. Fortsat held & lykke med projektet.
God-bedring-hilsener fra Futura
Sikken du kan, hvor er det flot gået! - Jeg håber, at du er ved at være frisk igen, så du (også) fortsat kan nyde din træning. Fortsat held & lykke med projektet.
God-bedring-hilsener fra Futura
15 år14. september 2009 kl. 19:52
bruger slettet
Hej Rov.. Jeg er selv igang med noget lignende..
Dog holder jeg det ikke helt da der hele tiden er noget jeg skal hvor Nupo ikke er tilladt.. (hvis du forstår hvad jeg mener)
Håber også mine cm begynder at smelte af..
God drikke og trænings lyst.. bliv endelig ved med at skrive om det da jeg virkelig for et EKSTRA STORT KICK hver gang jeg hører om andre der også kan gøre det
Dog holder jeg det ikke helt da der hele tiden er noget jeg skal hvor Nupo ikke er tilladt.. (hvis du forstår hvad jeg mener)
Håber også mine cm begynder at smelte af..
God drikke og trænings lyst.. bliv endelig ved med at skrive om det da jeg virkelig for et EKSTRA STORT KICK hver gang jeg hører om andre der også kan gøre det
15 år14. september 2009 kl. 20:04
men det er motionsforummet, så jeg fortsætter her hvor det passer bedre. Både for at holde mig
på stien og for folk som jeg, der er interesseret i hvordan Nupo virker.
Min plan er 1-2 mån på ren Nupo, derefter en optrapningsperiode til normal kost, og så en
stabiliserings periode hvor jeg sikrer mig at jeg holder vægten.
Startede Nupo på 87,2 den 24. aug.
Uge 1 slut: 31. aug: tab 2,0 kg
Var lidt sulten de første par dage, men tyggede sukkerfri som en gal og holdt det. Ellers ingen gener, faktisk bare spring fyldt af energi.
Trænede 4 dage 1 time, gik lang tur 2 dage, 1 dag helt fri.
Uge 2 slut: 7. sep: tab 1,3 kg
Faldt i med en pose chips på en virkelig dårlig mandag, men det fik mig
bare til at klø ekstra på resten af ugen. Tog en lille gang sushi søndag i stedet for 2x Nupo, for har besluttet mig til ET normalt måltid pr. weekend, hvis jeg trænger, bare så jeg har det som ventil. Tabet gik lidt langsommere denne uge, nok en kombination af at min krop tror den sulter og at jeg opbygger muskler med min træning, skal nok hente det ind på sigt :)
Trænede 4 dage 1t, lang gåtur 2 dage, 1 dag helt fri (dumme mandag!)