Vi kan da forsøge :D
Jeg faldt over siden forleden dag og er nærmest blevet afhængig af den allerede - men i det mindste feder denne afhængighed ikke :D
Back - og så på en søndag....
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Gaiajo
re: Back - og så på en søndag....
15 år6. september 2009 kl. 13:18
Suuus (slettet)
Nemlig... jeg har allerede tabt 12 kg herinde og ja så taget de 5 på igen.. Jeg har også været meget afhæning af denne side, men så kom sommeren og jeg glemte alt om hvor meget godt den gjorde - men nu er jeg her så igen:) Hvordan er din situation mht vægten?
15 år6. september 2009 kl. 16:33
Gaiajo
Pyha mangler rigtig mange kilo men for første gang kan jeg mærke et reelt ønske om at gennemføre det her projekt. Har endda nævnt det for venner og kolleger - hvilket jeg ellers aldrig gør. Så har troen på at denne gang er det seriøst :D
15 år7. september 2009 kl. 10:57
SiriS (slettet)
Det er det lange løb der tæller!
15 år9. september 2009 kl. 14:12
sqzee (slettet)
Jeg har lidt samme historie med de sidste par uger fordi jeg lige er startet i skole igen og det er super super hårdt. Jeg valgte også igår til bare at starte igen! Det er stået stille alt for længe og nu vil jeg af med de sidste 5 kg! HERE I COME
15 år13. september 2009 kl. 19:10
Det har for mig været en lidt for god sommer, 5 kg har sneget sig på - jeg har stadig dyrket motion min. 3 gange om ugen - men også deltaget i festivaller og en smuttur til Egypten hvilket har gjort at vægten har været en stigende kurve :( Det er slut nu, kurven skal vendes og skal til at gå nedad!! Jeg venter ikke til imorgen (mandag) men går i gang i dag - lige nu!
Jeg har før sommerferien været meget aktiv herinde og det vil jeg til igen, det holdt mig så dejligt ved ilden!
Planen er sådan set simpelt - jeg vil dyrke motion hver dag, spise mindre (spiser sundt i forvejen), har fået en træls vane med at spise med lysten og ikke kun når jeg er sulten, det skal stoppe!
Mangler 12 kg - og de skal af nu.
Håber der er nogen som vil holde mig i snor?