Reductil - erfaringer....

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Reductil - erfaringer....
Jeg er startet på reductil 10 mg i mandags, efter ferien.
Jeg er bare lidt i tvivl om jeg synes de virker på mig. Det er jo meningen at de skal tage appetitten og sætte stofskiftet i vejret. Indtil videre synes jeg ikke jeg har kunne mærke det på appetitten, har stadig lyst til at smide noget i hovedet hele tiden :o) Vægten siger minus 1,2 kg, men det tror jeg mere er fordi jeg er tilbage efter ferie, spiser nupo ind imellem, spiser frugt og i det hele taget er stoppet med det gode brød og smør, som jeg nød i ferien.
Jeg tror jeg ville have tabt det samme uden pillerne altså. Jeg har heller ingen bivirkninger.

Dog er jeg i tvivl, om de skal have lov at virke lidt længere tid. Altså om de virkelig slår igennem når man har taget dem 14 dage måske.

Er der nogen andre, der har prøvet disse piller og har gode som dårlige erfaringer med dem?? Så vil jeg meget gerne høre om dem.

Tror, hvis det fortsætter som nu og jeg stadig føler sult, så ber jeg min læge om 15 mg, de skulle nemlig virke ret godt efter hvad jeg har læst.

Skal smide yderligere 24 kg i første omgang, da jeg skal opereres i maven. Men min idealvægt er nok nærmere et vægttab på det dobbelte, derfor booster jeg det med piller.

Mette
15 år3. september 2009 kl. 09:28
re: Reductil - erfaringer....
hej mette.
nu kender jeg ikke personligt disse piller, men jeg tænker at der vel også ligger noget psykologisk i det, jo mere man tænker over at de ikke virker, jo mere kan man vel ogå mærke sulten, så hvis det var mig så tror jeg bare at jeg ville forsætte med at tage dem og vente ihvertfald 14 dage også se resultatet. og nu er der jo ingen piller der gør os tynde, der er nogen der hjælper lidt på vej. men det er mennesket selv der skal gøre det hårde arbejde. jeg kan også have dage hvor jeg synes jeg er sulten hele tiden og bare har lyst til at spise alt. når jeg skal væk fra de tanker, så logger jeg på madital og ser mit vægttab siden jeg startede også bliver jeg hurtigt positiv og får motivationen tilbage. i morgen er det præcis 4 mdr siden jeg stratede herinde og idag sagde vægten minus 20,5 kg :-)

men held og lykke til dig..
15 år3. september 2009 kl. 10:29
Hold da op.
Jeg har også prøvet dem, men tog på. Nok fordi jeg ike havde hjernen med og ikke var motiveret nok.
15 år16. september 2009 kl. 13:35
Er selv lige startet på 10 mg. Skal helst tabe 30 kg. Jeg har endnu ingen bivirkninger - andet end lidt mundtørhed, men så husker jeg da at drikke ;o). Jeg vil rigtig gerne høre om din erfaring med pillen - Har du haft vægttab denne måned...?
15 år26. september 2009 kl. 01:08
reductil
Jeg har også prøvet reductil, i mit tilfælde gik de under navnet Trimex, var en gul pakke med billede af en kvinde på. Hos mig virkede de, og jeg tabte mig 7 kg på de 30 kapsuler jeg fik spist på en måned.. :) Jeg købte Reductil fra England uden recept på acomplia-reductil.net
10 år12. februar 2014 kl. 15:17
*** links til vægttabspiller fjernet ***
6 år1. juli 2018 kl. 19:10

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...