ALLI

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

ALLI
Jeg er D.D startet op på ALLI pillen men ville høre om der var nogen der havde erfaringer med pillen? Det går jo også ud på at tælle fedt og kacl og er meget blank på området da jeg førhen kun har kørt DDV. Jeg har selvf gennemlæst alt om produktet og tror det lige er mig. Tænker nok mest på det psyskiske aspekt i det hele... at man bliver "straffet" hvis man spiser for meget fed mad....
Men jeg har så vejedag onsdag morgen. og ja jeg skal som min. tabe 10kg.
15 år2. september 2009 kl. 09:08
re: ALLI
Hej mettemor

Har ikke selv erfaring med produktet, men ved at hvis man indtager for meget fedt så går det ud over din mave og medfører tyndt løbende afføring man ikke selv kan kontrollere. Hvis man dog undgår det vilde fedt så burde der ikke være de store bivirkninger.

Prøv at følge programmet fra DDV (er selv gammelt medlem). De to ting kombineret kan nok virkelig få gang i vægttabet...

Pøj pøj med det:o)

Gine
15 år2. september 2009 kl. 10:09
Det lyder spændende med ALLI! håber du vil dele erfaringerne herinde. Det er altid svært at forholde sig til, når man kun læser om det i deres egne reklamer og artikler. Pøj pøj med projektet!
15 år2. september 2009 kl. 14:40
ja er klar over bivirkninger.... men de er en af grundene til jeg har valgt produktet da jeg nemt falder i, så med disse bivirkninger i bahovedet håber jeg det kan holde mig på måtten..

men skal nok opdatere lidt ind i mellem....er dog også startet på NUPO i dag.. dog kun til frokost for ellers løber jeg nok surt i fedt og kacl optælning
15 år2. september 2009 kl. 16:44
Ahh, det er ikke helt rigtigt at man ikke selv kan kontrollere sin afføring, hvis man spiser for meget fedt. Du kan godt kontrollere det, men det giver trang til at gå på toilettet og får du for meget fedt, giver det fedtdiarré - det kan rent faktisk ses tydeligt (i toilettet) - ja undskyld, men det er den eneste måde at beskrive det på :o)
Har selv prøvet den stærke udgave af Alli for mange år siden, men det var ikke noget for mig. Siden har jeg så fået en tarmsygdom, (ikke pga pillerne), så nu er jeg slet ikke til Alli mere, da jeg har riegelig ballade med maven i forvejen.

Men jeg håber du får glæde af dem og at de hjælper dig. Husk dog på, at du ikke bliver straffet for at spise f.eks. sukker, der jo også sætter sig på sidebenene desværre.

God vind!!
Mette
15 år3. september 2009 kl. 09:20
tak for feedback. Indtil videre er der kun ekstra tarmgas og ingen afføring ( olie) så går ud fra jeg gør det rigtigt..hehe...

men nej selvf holder jeg mig væk fra sukker... men kan da fortælle at der er røget 0,5kg siden i går morges.... det er så med alli pillen, nupo til frokost og en masse gas på mit wii fitness board..:D
15 år3. september 2009 kl. 09:29
Jeg er startet på Alli for 2 uger siden. Kun gode erfaringer. lagt ca. 2 kg. men det svinger lige lidt. Der er mange opskrifter med produktet, ved siden af støtter jeg mig til Helle Hansons bog. Jeg er lige startet her inde, og det er jo et fund, når man skal veje og tælle. Jeg synes der går lidt sport i det.
Jeg skal tabe 20 kg, helst mere. Holdt op med at ryge for 20 kg. siden.
Jeg synes foreløbig at denne måde er det bedste jeg har prøvet. Andre gange har jeg virkelig lidt. Fået vild trang til alt det forbudte osv. Det oplever jeg ikke denne gang. Så Jeg håber det holder. Held og lykke til os alle.
15 år4. september 2009 kl. 11:00

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });