#2 af Futura (slettet)
Tirsdagsvejning - ugestatus 1/09
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Futura (slettet)
re: Tirsdagsvejning - ugestatus 1/09
Hej Amy,
tillykke med det flotte resultat! Det er så dejligt, når ens indsats også afspejler sig på vægtent,ikk'? Min vægt har stået stille på 101,2 kg de sidste 4 dage - men jeg vejer 800 g mindre end sidste tirsdag.
I den kommende uge vil jeg fortsat have fokus på de dagl. 2 liter væske (det falder mig ikke helt nemt) og på brødmængderne.
Fortsat god vind :-)
"Taberhilsener" fra Futura (der liige skal have fundet en opskrift på ovnbagt fisk+ grøntsager, for det var "fiskebildag" i dag, og jeg har købt en stor torskefilet).
tillykke med det flotte resultat! Det er så dejligt, når ens indsats også afspejler sig på vægtent,ikk'? Min vægt har stået stille på 101,2 kg de sidste 4 dage - men jeg vejer 800 g mindre end sidste tirsdag.
I den kommende uge vil jeg fortsat have fokus på de dagl. 2 liter væske (det falder mig ikke helt nemt) og på brødmængderne.
Fortsat god vind :-)
"Taberhilsener" fra Futura (der liige skal have fundet en opskrift på ovnbagt fisk+ grøntsager, for det var "fiskebildag" i dag, og jeg har købt en stor torskefilet).
15 år1. september 2009 kl. 11:27
bruger slettet
re: Tirsdagsvejning - ugestatus 1/09
Jo det er dejligt at meget motiverende når ens arbejde giver pote! Det er da også et godt tab du har opnået siden sidste uge.
Hvis du skal lave ovnbagt fisk, kan jeg anbefale at lægge den på et godt lag kogt spinat(dybfrost), evt presse citron udover, og så servere med bagte tomater, det plejer vi at gøre herhjemme når vi skal laveovnfisk, det smager rigtig godt :)
Taberhilsner fra Amy :)
Hvis du skal lave ovnbagt fisk, kan jeg anbefale at lægge den på et godt lag kogt spinat(dybfrost), evt presse citron udover, og så servere med bagte tomater, det plejer vi at gøre herhjemme når vi skal laveovnfisk, det smager rigtig godt :)
Taberhilsner fra Amy :)
15 år1. september 2009 kl. 17:41
Jeg har vejet mig næsten hver morgen og været lidt op og ned igennem ugen, men er endt 1,1 kilo lettere end sidste tirsdag. Så det er over al forventning. Er gået fra 61,3 til 60,2kg (:
Jeg synes nu alligevel at det har været en hård uge, det er godt at jeg har madital til at hjælpe med motivationen! Kryderser fingre for at jeg kan melde ind med ligeså gode resultater næste tirsdag!
Hvordan er det gået jer andre? Jeg håber at I har haft en god uge!
Hilsen Amy