Mod 70 uge 36

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Mod 70 uge 36
Så gør jeg lige status igen. Jeg var oppe på 86,3 i torsdags og er nu nede på 85,6, så det er egentlig okay. Men altså for en uge siden var den også 85,7, så det er jo ikke fordi jeg egentlig har tabt de 700 g.

Men når man tænker på hvor dårlig jeg IGEN har været til at få tastet ind i madital og få motion, ja så er det sgu meget godt gået. Også fordi jeg i weekenden var til et firmaarrangement, hvor vi sluttede af med rigtig lækker mad.

Nå men hvis jeg kigger lidt fremad bliver mine mål noget noget af det samme som de foregående uger, men lad mig nu fastholde mig selv lidt i det.

- Jeg skal være bedre til at taste mere ind i madital. Starter rigtig godt med at jeg INTET har tastet for i dag.
- Jeg skal drikke vand. Går heller ikke for godt i da, hvor jeg kun lige har kæmpet mig igennem ½ liter + et glas til maden.
- Jeg skal have motion mindst 4 gange i løbet af ugen - starter med karate i dag.

Hvordan går det for I andre?
15 år31. august 2009 kl. 15:14
re: Mod 70 uge 36
Ja jeg starter altid ugen med at være vildt motiveret og så går det sådan lidt la la..
Jeg har ikke haft mulighed for at veje mig idag men vender stækt tilbage i morgen og skriver ind!!!

jeg kunne godt tænke mig at tabe omkring 500g. i denne uge.
Min måde at gøre det på er at spise sundt og mindre portioner og nupo når jeg kan få det ned...

Go uge til alle
15 år31. august 2009 kl. 15:59
Vægten sagde til morgen 84,2kilo. Det er minus 600 g på en uge, så jeg er rimeligt godt tilfreds. Lørdag var jeg ude og løbe 5 km uden pause, så jeg er rimeligt stolt af mig selv. Fra 0 til 5 km uden stop på 2 måneder!!
I morgen har jeg fri fra job, så jeg skal ud og løbe og så skal jeg til diætist. Det bliver spændende hvad jeg får ud af det.. Min venindes mand går ved samme diætist, og de havde lidt samme fornemmelse som jeg sidst de var afsted.. Underligt
Jeg kigger forbi i løbet af ugen

Hej med jer
15 år31. august 2009 kl. 21:09
Jeg har ikke tabt mig det store de sidste par uger, men jeg er kommet ned på 84 kg, og jeg tror egentlig at det kører helt fint for mig. Jeg har plejer at tabe minimum 1 kg om ugen, men jeg har jo så også taget dem på igen bagefter. Så at jeg taber omkring 400 g om ugen er fint for mig nu!

Det jeg skal blive bedre til er:
- Komme i gang med pilates igen.
- Drikke mere vand i løbet af dagen.

15 år2. september 2009 kl. 17:30
Min vægt i morges sagde 85 rent. Men jeg ved ikke helt om jeg kan stole på den fordi ...

- Jeg kom først på vægten efter at jeg havde løbet en tur og havde spist morgenmad. Men det tæller så nok hver sin vej.
- Jeg har lige fået mens.

Så jeg er faktisk lidt spændt på at komme på vægten de kommende dage.

Jeg spiser stadig en del chokolade, men har dog et absolut max på 100 g. Og når jeg ellers spiser fornuftigt i løbet af dagen er der plads til det i regnskabet. Og det gør jeg for det meste. MEN jeg får det bare ikke tastet, så jeg er ikke sikker på at regnskabet HELT holder, men næsten.

Jeg kæmper fortsat med at drikke nok vand og det går som regel fint mens jeg er på arbejde, men når jeg kommer hjem går det fløjten. Jeg tror snart jeg skal ha købt nogle halv liters kildevand som kan ligge i bilen - nu bliver der også snart en passende temperatur til den slags i bilen. Så har jeg altid vand i bilen, hvor jeg faktisk kan nå at drikke en del til og fra arbejde.

Mht. motion, så er det kun blevet til en gang karate og en gang løb, så jeg har lidt til gode endnu resten af ugen :-) Men det er ikke helt umuligt.
15 år3. september 2009 kl. 08:53

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });