Tak for Jeres inspiration

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Tak for Jeres inspiration
Hej alle sammen

Jeg vil bare lige sige "tak for Jeres gode, inspirerende selskab" her på siden :-) For en time siden kom jeg "helt brugt" hjem efter en meget krævende arbejdsdag. Jeg lavede mig en kop te, ristede en bolle, tændte PC'en - og loggede på Madital. Nu "kan jeg igen", rygsmerterne fylder ikke så meget , og jeg har ny energi og overskud til at gå i køkkenet og lave råkost m.m. - jeg fik "et boost" af at læse, hvordan I også "arbejder på sagen". TAK skal I have :D
- og hav en god søndag aften, Futura
15 år30. august 2009 kl. 17:59
re: Tak for Jeres inspiration
Hehe, I lige måde!
Den her side er bare guld værd :D
15 år31. august 2009 kl. 09:26
Selv tak futura. Godt du havde overskud til at kigge på siden ;-)
15 år1. september 2009 kl. 12:26
Tak, Rov :-)
- Nemlig...eller platin? :D

15 år1. september 2009 kl. 12:42
Hej Karina -

Ja. Der er meget at hente her, både viden, inspiration og "vitaminindsprøjtninger", når gejsten kan ligge på et lille sted.
Solskinshilsener fra Futura, der nu vil drikke kaffe på terassen (én af fordelene ved skiftende arbejdstider).
15 år1. september 2009 kl. 12:50

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });