2,2 kg på knap en uge

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

2,2 kg på knap en uge
Jeg surfede på google og fandt denne side, og blev selvfølgelig fristet til at oprette en bruger !! :-)
Nu har jeg siden jeg var 11 år været alt for stor, og nu skal der gøres noget ved det!
Jeg er kun 18 år gammel, så hvis ikke det skal være nu, hvornår så??
Jeg er begyndt at taste alt ind jeg spiser og alt min motion ind.
Det er godt nok kun ca en uge siden jeg startede men da jeg hoppede på vægten igår stod der 85,5, jeg blev vildt overrasket for jeg plejer at have svært ved at tabe mig.

Jeg vil gerne høre hvis der er nogen derude med nogle gode råd og/eller tips til en sundere livstil.

Mvh. Natasha
15 år29. august 2009 kl. 10:38
re: 2,2 kg på knap en uge
Tillykke med den flotte start :-)
Du har ret i at hvis du ikke skal starte et sundt vægttab nu, hvornår så?

Mht gode råd så vil du automatisk støde på en masse når du surfer rundt her i forummet for her vrimler det med dem :-)
Og selve programmet er bare helt fantastisk.

Fortsat masse af held og lykke :-)
15 år29. august 2009 kl. 11:08
Velkommen til, Tazie-

Tillykke med det fine vægttab, du allerede har haft!
- Hvor er det godt, at du "tager skeen i den anden hånd" allerede nu - jeg ved af erfaring, at det har konsekvense for ens krop, hvis man er overvægtig i rigtig mange år.
Bare hæng på her på siden, så får du både inspiration, støtte og gode råd, når du beder om dem :-)

Held & lykke med projektet!
Futura
15 år30. august 2009 kl. 17:31
Tak for besvarelserne :-)
Jamen jeg vil da helt sikkert fortsætte kampen, og denne side er virkelig en hjælp. Når man nu kan følge mange andre der har det som jeg gør det, det lidt nemmere at blive ved.

I må også have held og lykke med jeres projekt. :-)
15 år31. august 2009 kl. 16:15
Så har jeg igen været på vægten :-)
Den viste så 84,4 , ikke meget jeg har tabt siden sidst, men fremad går det da :) Jeg er startet i fitness center 3 gange i ugen, så mon ikke det giver pote ? :-P
15 år8. september 2009 kl. 23:25
Hej Tazie

Synes det er fedt du gør noget for det:o) Vil bare lige give en lille - kan man kalde det advarsel???... Når man starter med at træne efetr at have været inaktiv så vil man opleve en vægtøgning, der skjuler det reelle vægttab... Det er blandt andet fordi blodvolumenet øges og gør kroppen bedre til at transportere ilten rundt... og så selvfølgelig muskelmassen... men den øges forholdsvis langsomt...

Det kan være vildt demotiverende at se vægten gå op.... men nu ved du hvorfor:o)

Hilsen
Gine
15 år9. september 2009 kl. 10:02
Hej Gine :-)
Tak for info, det vil jeg lige huske hvis vægten pludselig stiger, men den er kun faldet endnu mere, nu ligger jeg på 83,1 :-)
Jubiii, det går fremad..
15 år13. september 2009 kl. 15:32
Uhaa. Det er længe siden jeg skrev herinde sidst. Men men men. Der er sket en del siden sidst :-)
Vægten viser nu 73 kg! Og den går stadig nedad. Hold op hvor har jeg fået meget mere overskud og selvtillid.
En tak til alle jer der skriver i forumet! Jeg har fået utrolig meget ud af at læse alle jeres indlæg. :-)

Så er der kun 8 kg tilbage til jeg er i mål. Mon ikke det nok skal lykkedes. Held og lykke med vægttabet til jer allesammen.
Kh. Natasha :-)
14 år21. januar 2010 kl. 17:59
hold da fast! hvor er det flot at du er kommet så langt indtil videre :D så er det bare med at fortsætte det gode arbejde. jeg er selv lige begyndt med at tabe mig, det kan være svært somme tider, men ens humør stiger bare så meget, når vægten går ned.
tillykke tillykke :D
14 år21. januar 2010 kl. 18:06
Mange tak :)
Ja, det kan være vildt svært og hvor har jeg tit været ved at give op. Men klø på, du skal nok nå dit mål ;)
Mange gange held og lykke. :)

Natasha
14 år21. januar 2010 kl. 18:11

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...