#2 af Gine (slettet)
Mod 70 uge 35
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Gine (slettet)
re: Mod 70 uge 35
Hejsa
Jeg var med på en torsdagsvejning en gang (for flere måneder siden). Denne fantastiske side gik desværre i glemmebogen da jeg fik travlt med at planlægge bryllup.
Nu er jeg gift og har sat mig et ny mål - 15 kg på 10 mdr. Jeg har altid villet tabe mig hurtigt, men det kan jeg da vist godt glemme. Det dur simpelthen ikke og tager jo som de fleste det hele på igen. Men nu er jeg på hesten igen. Har ikke fortalt min mand det endnu - tror lidt han hader når jeg er på kur. Og har brug for noget privat succes uden at andre skal dømme mig fordi det ikke lykkedes (for 10. gang)
Så nu sætter jeg min lid til min evne til at tælle og til den her side... Så er det kun jer der i et stykke tid får lov til at følge mit vægttab :o)
Karina - jeg har altid vand med i ½liters flasker. Det synes jeg er super nemt at holde styr på og man får hurtigt drukket sådan en og så er det jo bare at fylde op igen.
Jeg er også selv nødt til at indtaste min mad. Det er simpelthen det eneste der dur for mig.
Har selv et mål med motionen - starter til spinning i næste uge. Håber virkelig jeg kan blive bidt af det hehe
Held og lykke fremover og lad os da endelig holde ved torsdagsvejningen:o)
Hilsen
Gine
Jeg var med på en torsdagsvejning en gang (for flere måneder siden). Denne fantastiske side gik desværre i glemmebogen da jeg fik travlt med at planlægge bryllup.
Nu er jeg gift og har sat mig et ny mål - 15 kg på 10 mdr. Jeg har altid villet tabe mig hurtigt, men det kan jeg da vist godt glemme. Det dur simpelthen ikke og tager jo som de fleste det hele på igen. Men nu er jeg på hesten igen. Har ikke fortalt min mand det endnu - tror lidt han hader når jeg er på kur. Og har brug for noget privat succes uden at andre skal dømme mig fordi det ikke lykkedes (for 10. gang)
Så nu sætter jeg min lid til min evne til at tælle og til den her side... Så er det kun jer der i et stykke tid får lov til at følge mit vægttab :o)
Karina - jeg har altid vand med i ½liters flasker. Det synes jeg er super nemt at holde styr på og man får hurtigt drukket sådan en og så er det jo bare at fylde op igen.
Jeg er også selv nødt til at indtaste min mad. Det er simpelthen det eneste der dur for mig.
Har selv et mål med motionen - starter til spinning i næste uge. Håber virkelig jeg kan blive bidt af det hehe
Held og lykke fremover og lad os da endelig holde ved torsdagsvejningen:o)
Hilsen
Gine
15 år27. august 2009 kl. 12:38
Belfast (slettet)
Jeg klart også med på denne tråd.
Ja der har været lidt stille herinde i denne uge.
Jeg har som mål i denne uge at få rørt mig mere end jeg plejer og spise mindre portioner.
Om morgenen starter jeg med nupo.
Go vind til jer andre.
Ja der har været lidt stille herinde i denne uge.
Jeg har som mål i denne uge at få rørt mig mere end jeg plejer og spise mindre portioner.
Om morgenen starter jeg med nupo.
Go vind til jer andre.
15 år27. august 2009 kl. 14:51
KarinaHadsten (slettet)
Gine: Jeg har fluks fyldt en halv liters flaske og er igang med dagens vand ration. Jeg ved godt at det er det der skal til, men jeg glemmer bare altid at få flasken med. Og så kommer jeg først igang med at drikke vand tidligst kl 8. Hvis jeg tager en vandflaske med mig har jeg tit drukket den første halve liter inden jeg møder på arbejde. Så det er klart den måde det skal gøres.
Jeg vil prøve at være lidt mere aktiv herinde og gøre status over situationen og motivere mig selv på den måde. Regner med at denne tråd bliver stedet hvor jeg skriver og jubler eller brokker mig eller leger tudefjæs hvis det hele sejler.
Jeg vejer mig hver dag, men det er fint med en dag at gøre status. Jeg har en periode gjort det om mandagen, fordi det så er en god start på ugen. Så kan vi lave en ny tråd og reflektere over ugen der gik og sætte mål og fokuspunkter op for den kommende uge. Men det ved jeg ikke hvad I siger til. I virkeligheden kan man jo bare gøre status den dag man har lyst. Så kommer der jo bare meldinger ind i løbet af ugen :-)
Jeg vil prøve at være lidt mere aktiv herinde og gøre status over situationen og motivere mig selv på den måde. Regner med at denne tråd bliver stedet hvor jeg skriver og jubler eller brokker mig eller leger tudefjæs hvis det hele sejler.
Jeg vejer mig hver dag, men det er fint med en dag at gøre status. Jeg har en periode gjort det om mandagen, fordi det så er en god start på ugen. Så kan vi lave en ny tråd og reflektere over ugen der gik og sætte mål og fokuspunkter op for den kommende uge. Men det ved jeg ikke hvad I siger til. I virkeligheden kan man jo bare gøre status den dag man har lyst. Så kommer der jo bare meldinger ind i løbet af ugen :-)
15 år28. august 2009 kl. 07:16
Belfast (slettet)
Jeg vejer mig også hver dag, men har også "vejedag" mandag for at se hvordan det er gået i løbet af ugen!
Jeg har opdaget at slevom det ikke er altid jeg taster mad ind her så er det sådan at jo mere aktiv jeg er her i forummet jo mere taber jeg mig!
Så I skal nok komme til at høre mere fra mig : )
Jeg har opdaget at slevom det ikke er altid jeg taster mad ind her så er det sådan at jo mere aktiv jeg er her i forummet jo mere taber jeg mig!
Så I skal nok komme til at høre mere fra mig : )
15 år28. august 2009 kl. 08:15
GLB (slettet)
Jeg taber mig stadig ikke rigtigt - det er efterhånden ved at være temmeligt frustrerende. Jeg spiser ikke slik - jeg spiser kun sunde ting, og jeg har hele ugen holdt mig mellem 1200 og 1400 kcal om dagen. Øj, hvor er det irriterende! Så hør dog efter krop!!
Jeg får ikke spist så mange grønsager som jeg burde. Jeg er træt af dem - jeg er i det hele taget træt af at spise!! Det bliver til to-tre gulerødder i løbet af dagen, eller en bakke cherrytomater, og så ½ tallerken til aften.
Var lidt skuffet over vejledningen hos diætisten sidste gang jeg var afsted. Jeg fik ingen nye indput, og hun virkede til at have alt for travlt. Håber hun kan gi mig lidt mere på tirsdag, ellers gider jeg ikke komme igen. Jeg har jo kostprogrammet fra hende, og jeg kommer der for at få opbakning. Får jeg den ikke der, er der ingen grund til at betale penge for at besøge hende..
Det var lige et surt opstød herfra
Jeg får ikke spist så mange grønsager som jeg burde. Jeg er træt af dem - jeg er i det hele taget træt af at spise!! Det bliver til to-tre gulerødder i løbet af dagen, eller en bakke cherrytomater, og så ½ tallerken til aften.
Var lidt skuffet over vejledningen hos diætisten sidste gang jeg var afsted. Jeg fik ingen nye indput, og hun virkede til at have alt for travlt. Håber hun kan gi mig lidt mere på tirsdag, ellers gider jeg ikke komme igen. Jeg har jo kostprogrammet fra hende, og jeg kommer der for at få opbakning. Får jeg den ikke der, er der ingen grund til at betale penge for at besøge hende..
Det var lige et surt opstød herfra
15 år28. august 2009 kl. 09:18
Nillleper (slettet)
Jeg er helt oppe og kører. Jeg sad fast LÆNGE på omkring 81. Ikke om vægten ville ramme de 80. Efter en barsk personlig weekend, var tallene pludselig dramatisk anderledes: Jeg lå på 79,3. Jeg har så holdt mig der den sidste uge - indtil imorgen - da vægten sagde 78,9
Skønt.
Skønt.
15 år28. august 2009 kl. 09:32
GLB (slettet)
Rigtig flot Nilleper.
Jeg håber det samme er tilfældet her hos mig SNART
Jeg håber det samme er tilfældet her hos mig SNART
15 år28. august 2009 kl. 09:59
KarinaHadsten (slettet)
Belfast - det kan jeg godt genkende. Tror klart på en sammenhæng i hvor aktiv man er på forum og så vægttabet. :-) Tror det er motivationen der bliver sparket til.
Githa - det er da træls både at du ikke taber dig når du er så artig, men også at din diætist ikke rigtig kan bruges. Du må sørge for at udtrykke din utilfredshed. Ja og så stop da endelig hvis du ikke får noget ud af det.
Nilleper - skide godt med vægttabet. Jeg håber selv snart at få samme oplevelse med de 85 først. Og derefter de 80.
Githa - det er da træls både at du ikke taber dig når du er så artig, men også at din diætist ikke rigtig kan bruges. Du må sørge for at udtrykke din utilfredshed. Ja og så stop da endelig hvis du ikke får noget ud af det.
Nilleper - skide godt med vægttabet. Jeg håber selv snart at få samme oplevelse med de 85 først. Og derefter de 80.
15 år28. august 2009 kl. 13:37
Futura (slettet)
Tillykke Nilleper med at være kommet under (endnu) en magisk grænse Det giver blod på tanden, ik' ?!
Fortsat god vind,
FuturA
Fortsat god vind,
FuturA
15 år28. august 2009 kl. 20:41
* Face it - du er NØDT TIL at taste mad in i madital !!!
* Motion mindst 4 gange pr uge (typisk 2 x karate + 2 x løb)
* Drik mere vand. Det burde fandme være nemt alligevel sidder jeg her og har ikke drukket noget som helst vand i dag endnu.
Mht. motion så har jeg faktisk fået 2 x motion i denne uge - karate i mandags og en løbetur i går, hvor jeg havde min søn med.