Hejsa
Jeg var med på en torsdagsvejning en gang (for flere måneder siden). Denne fantastiske side gik desværre i glemmebogen da jeg fik travlt med at planlægge bryllup.
Nu er jeg gift og har sat mig et ny mål - 15 kg på 10 mdr. Jeg har altid villet tabe mig hurtigt, men det kan jeg da vist godt glemme. Det dur simpelthen ikke og tager jo som de fleste det hele på igen. Men nu er jeg på hesten igen. Har ikke fortalt min mand det endnu - tror lidt han hader når jeg er på kur. Og har brug for noget privat succes uden at andre skal dømme mig fordi det ikke lykkedes (for 10. gang)
Så nu sætter jeg min lid til min evne til at tælle og til den her side... Så er det kun jer der i et stykke tid får lov til at følge mit vægttab :o)
Karina - jeg har altid vand med i ½liters flasker. Det synes jeg er super nemt at holde styr på og man får hurtigt drukket sådan en og så er det jo bare at fylde op igen.
Jeg er også selv nødt til at indtaste min mad. Det er simpelthen det eneste der dur for mig.
Har selv et mål med motionen - starter til spinning i næste uge. Håber virkelig jeg kan blive bidt af det hehe
Held og lykke fremover og lad os da endelig holde ved torsdagsvejningen:o)
Hilsen
Gine
#2 af Gine (slettet)
* Face it - du er NØDT TIL at taste mad in i madital !!!
* Motion mindst 4 gange pr uge (typisk 2 x karate + 2 x løb)
* Drik mere vand. Det burde fandme være nemt alligevel sidder jeg her og har ikke drukket noget som helst vand i dag endnu.
Mht. motion så har jeg faktisk fået 2 x motion i denne uge - karate i mandags og en løbetur i går, hvor jeg havde min søn med.