jeg er jo snart ikke FED mere ? :)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

jeg er jo snart ikke FED mere ? :)
Hej alle sammen. Jeg har ikke været herinde et langt stykke tid. Nu da jeg kom ind så jeg at jeg i januar vejede hele 104 kg!!! Nu er jeg nede på 87,7 kg og still going strong - eller kom lige til at spise en masse forbudte ting idag. Men i ved hvordan det er, først at komme under 100 kg - jubii... så under de 90 og pludselig var jeg i 80´erne.. Og så skal jeg bare tabe en 10 kg mere og så er jeg tilfreds. Førhen var jeg rædselsslagen for at købe tøj - for jeg skulle jo hen i tyk afdelingen hvorimod min da slanke storesøster købte alt det pæne tøj i almindelig afdelingen.. Nu vejer jeg godt og vel det samme som hende, en god dag mindre end hende, og vi passer hinandens tøj. det er en lettelse ikke længere at bruge str. 50 i trøjer og 48 i bukser.. Nu er jeg en str. 42 ca og kan passe almindeligt tøj. Jubii.. Håber det går godt for jer andre ? :)

Hilsen en (næsten) slank pige på 17
15 år18. august 2009 kl. 19:39
re: jeg er jo snart ikke FED mere ? :)
Hvor er det bare fedt og motiverende at læse din historie.
Følelsen af at ha nået en lang vej er bare den bedste.
Tillykke 1000 gange til dig og din succes.
Rikke
15 år18. august 2009 kl. 19:45
hold da op hvor "fedt" for dig. Det der gør mig mest glad ved at læse dit indlæ er, at du er så ung.. Og at du åbenbart, ikke har været så besat af det , siden du skulle herind, for at huske hvad du vejede i januar!
Stort tillykke!
15 år20. august 2009 kl. 11:15
Det er sgu godt gået. Hvor er det en dejlig historie du deler med os. God fornøjelse med alle de glæder, der er ved din nye vægt.

TIllykke med det foreløbige vægttab og god arbejdslyst med resten.
15 år21. august 2009 kl. 08:55
Ej hvor lækkert. Du er jo en solstrålehistorie.

Tillykke med at det er så nemt for dig, så du kan holde ved til den bitre ende.
15 år21. august 2009 kl. 16:20
Rigtig godt at læse! Til lykke! Aldrig mere fed!
15 år23. august 2009 kl. 11:28
Tillykke!! :-D
15 år23. august 2009 kl. 12:11

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });